Tricourile cu mesaje inscripționate sunt, se pare, ultima fiță în materie de modă. Nu știu dacă cei care le poartă chiar au ajuns până acolo încât să și le imprime singuri, dar, cu siguranță asta înseamnă enorm de mult timp pierdut și risipit aiurea pentru un moft vestimentar. Cel mai probabil industria de profil se ocupă de printarea logo-urilor (mesajelor).

Principalii comercianți de pe piață și-au creat colecții speciale ce conțin bluze, topuri și tricouri cu mesaje în care să se regăsească fiecare, majoritatea fiind în limba engleză: „I have no regrets”, ” Live a happy live”, „Lust for love” sau o puzderie de citate celebre, versuri din cântece, replici din filme. Toate sunt special concepute pentru a fi adaptate unor situații particulare de viață. Multe dintre aceste mesaje sunt amuzante, acide, răutăcioase sau pot fi încadrate în categoria declarațiilor pe care purtătorul și le asumă cu mândrie. Poate de aceea nu există o clasificare clară a vârstei purtătorilor de tricouri cu logo. Este mai mult o chestiune de stil și de percepție a mesajului-logo. Pentru că, punând peste o pereche de jeans un tricou verde cu logo-ul în limba română „Protejați pădurile țării! Nu mai tăiați copacii!” este o declarație de credință care se situează pe același palier cu stilul personal.