Cum scapi repede de grăsimea de pe șolduri prin metode naturale

Cum scapi repede de grăsimea de pe șolduri prin metode naturale. Fandări laterale

Foarte puține femei sunt destul de norocoase pentru a avea o siluetă perfectă și multe se plâng de grăsimea acumulată pe șolduri. Află cum scapi repede de grăsimea de pe șolduri prin metode naturale!

În ziua de azi, există câteva creme și loțiuni, precum și operații chirurgicale care te pot ajuta să ai proporțiile dorite. Totuși, aceaste sunt scumpe și au și efecte secundare. Așa că încearcă să obții posteriorul dorit prin exerciții și dietă.

Cum scapi repede de grăsimea de pe șolduri prin metode naturale. Fandări laterale

Orice fel de fandări sunt bune pentru șolduri. Cu toate acestea, fandarea laterală este puțin mai eficientă, deoarece utilizează mușchii de pe șolduri. Acest tip de mișcare îți permite -ți lucreziși coapsele, ținând seama în același timp de mușchii majori ai membrelor inferioare. În plus, fandarea laterală limitează impactul negativ al exercițiilor asupra genunchilor.

Cum efectuezi fandarea laterală

1. Stai drept cu genunchii uniți.
2. Dacă
te simți confortabil, ține în mâini o pereche de gantere.
3. F
ă un pas mare cu piciorul drept în partea dreaptă.
4.
Lasă-te în jos spre podea îndoind genunchiul drept.
5.
Împinge folosind piciorul drept pentru a reveni la poziția în picioare.
6. Repet
ă cu piciorul stâng.

7. trei seturi de câte 10 fandări pe fiecare picior.
8. Repet
ă acest exercițiu de 3 ori pe săptămână.


Notă: Nu uita să
-ți menții spatele și partea superioară a corpului drept și nu-ți îndoi prea mult genunchii.

Cocktail-ul care te scapa de grăsimea de pe burta

Cum scapi repede de grăsimea de pe șolduri prin metode naturale. Genoflexiuni


Genoflexiunile sunt unul dintre cele mai bune exerciții pentru șolduri. Acestea stimulează creșterea musculară în acele zone. În plus, tonifică mușchii coapsei. Poții face genoflexiuni simple, dar cele cu gantere sunt cele mai eficiente.

Cum faci genoflexiunile

1. Stai dreap, ținând o pereche de gantere cu brațele întinse lângă corp și cu palmele îndreptate spre interior.
2.
Îndoaie genunchii păstrând spatele drept.
3. Cobo
ară încet corpul, cu mâinile rămase lângă corp.
4.
Menține această poziție pentru câteva secunde.
5. Apoi, împinge înapoi până la poziția de pornire.
6. Repetă de 10-15 ori sau mai mult.
7. Fă acest exercițiu de 3 ori pe săptămână.


Notă: păstrează-ți abdomenul încordat
pe toată durata exercițiului.

Cum camuflezi șoldurile proeminente?

Cum scapi repede de grăsimea de pe șolduri prin metode naturale. Exercițiile la stepper

Acest exercițiu este simplu, dar eficient pentru dezvoltarea unui număr de mușchi zona inferioară a corpului. De asemenea, ajuta la mentinerea tonusului mușchilor picioarelor.

Cum faci exerciții cu stepperul

1. Plasează un stepper sau un scăunel robust în fața ta.
2. Stai
în fața lui.
3.
La expirație, ridică-te spre centrul stepperului cu piciorul drept și menține celălalt picior în spatele tău pentru a păstra echilibrul.
4. Inspir
ă și îndoaie încet genunchiul drept, apoi revino la poziția inițială.
5.
Repetă de 5 până la 10 ori cu un picior, apoi trece la celălalt picior.
6. Fă acest exercițiu timp de cel puțin 20 de minute o dată pe zi.


Pentru a face antrenamentul mai eficient, poți ține în mâini gantere. Ține palmele orientate spre corp.

Cum scapi de excesul de grăsime și pielea lăsată după naștere

Cum scapi repede de grăsimea de pe șolduri prin metode naturale. Podul

Acest exercițiu de antrenament de forță vizează mușchii feselor și pe cei inferiori ai spatelui. Îi tonifiază și te ajută să rămâi în formă.

1. Stai cu spatele lipit de podea.
2. Țineți mâinile lipite de corp și genunchii îndoiți.
3. La expirație, ridică ușor șoldurile de pe podea, păstrând în același timp spatele drept.
4. Ține șoldurile în sus pentru câteva secunde.
5. Cu o inhalare, coboară încet șoldurile până la podea.
6. Repetă de 8 până la 10 ori.
7. Fă acest lucru de 2 sau 3 ori pe săptămână.

Cum scapi repede de grăsimea de pe șolduri prin metode naturale. Poziția scaunului

În acest exercițiu, mimezi că ai sta pe un scaun, dar fără scaun.

1. Stai drept cu picioarele unite. Ridică brațele în sus, palmele se ating.
2. Cu o expirație, îndoaie genunchii și adu toată greutatea corpului superior în călcâie în timp ce te apleci ca și cum te-ai așeza pe scaun.

3. Stai în această poziție timp de 10 secunde și respiră profund.
4. Inspiră și reveno la poziția inițială.
5. Fă acest exercițiu timp de cel puțin 1-2 minute pe zi.

 

Citește și:

Sursa foto: 123rf.com