Scapă de stres prin folosirea meditației prin respirație

Scapă de stres prin folosirea meditației prin respirație

Scapă de stres și prin folosirea meditației prin respirație, nu numai prin muzică, plimbare sau sport. Iată cum poți face asta.

Într-o lume în care stresul de zi cu zi este adesea regula, mai degrabă decât excepția, am putea beneficia cu toții de la metode practice de a scăpa de el.

Toată lumea ne spune să lăsăm lucrurile să meargă, dar nu ne dau nici o idee cum să ne pregătim mai bine să facem acest lucru.

Yoga oferă numeroase tehnici pentru a practica relaxarea conștientă, astfel încât chiar și în situații extrem de dificile puteți să vă ocupați îndeaproape de situațiile la îndemână.

Una dintre cele mai bune modalități de a face față stresului este de a învăța cum să vă controlați respirația.

Relaxarea prin tehnici de respirație reprezintă o parte integrantă a învățării meditației.

Doar urmărind conștient o singură inhalare și o singură expirație, un ciclu complet de respirație, poate elibera în mod eficient stresul.

Acest lucru poate părea ridicol de ușor și simplist, dar în multe ocazii această meditație simplă te scoate din situații dure.

Stomatita aftoasă apare din cauza nervilor?

Scapă de stres prin folosirea meditației prin respirație

1. Luați o poziție confortabilă

Cel mai bun mod de a începe orice exercițiu de conștientizare a respirației este să vă așezați pe podea, pe spate.

Picioarele tale sunt drepte, la aproximativ opt centimetri distanță și complet relaxate.

Brațele sunt drepte, cu mâinile la aproximativ opt centimetri de șolduri, cu palmele în sus.

Dacă această poziție este incomodă sau dureroasă pentru partea inferioară a spatelui, plasați o pătură înfășurată sub genunchi.

Așezați sub pernă mică pentru a vă ține fruntea puțin mai sus decât bărbia.

2. Vizualizați-vă corpul

În primul rând, vizualizați-vă corpul, de la vârful piciorului la cap, și simțiți fiecare parte din voi ca să vă relaxați adânc.

Lăsați fiecare parte a corpului vostru să fie sprijinită complet de podea. Mai ales relaxați-vă fața și organele de simț.

3. Începeți să vă concentrați asupra respirației

În această stare profundă de relaxare, începeți să observați respirația.

Aducerea permanentă a atenției spre respirație este principala practică.

Pentru a vă ajuta să faceți acest lucru, începeți să urmăriți încheierea expirației și pauza naturală la sfârșitul expirației.

Cum să folosești autosugestia pentru o viață mai bună!

4. Extindeți pauza la sfârșitul expirării

Petreceți cel puțin 10 minute completându-vă expirările și extinzându-vă ușor pauza naturală la sfârșitul expirațiilor timp de una până la două secunde.

Dacă în orice moment acest exercițiu aduce tensiune, reveniți la scanarea corpului și observarea oricărui loc din organism care este obligatoriu sau neplăcut.

5. Încheierea practicii

După 10-15 minute de la această practică de respirație, reveniți la respirația normală. Reveniți la o relaxare simplă conștientă timp de aproximativ cinci minute.

Îndoiți-vă picioarele și rotiți-vă în partea dreaptă și apoi folosiți-vă mâinile și brațele pentru a vă împinge torsul până la ridicare.

Acest exercițiu simplu de respirație vă va ajuta să deveniți mai conștienți de respirație pe toată ziua.

Respirația voastră este întotdeauna în momentul de față, așa că prin observarea respirației vă va aduce la aici și acum.

Mai ales când sunteți iritată sau supărată, revenirea la respirație va deveni un sanctuar.

Fumul de tămâie și smirnă te ajută în clipele dificile din viață

Sfaturi utile

În timpul zilei, alegeți ceva pentru a vă reaminti să reveniți la respirație.

Poate fi ceva iritant ca sunetul telefoanelor mobile pentru a-ți aminti să iei o respirație conștientă.

De-a lungul zilei, când auzi un telefon mobil, îți amintești să tă întorci la respirație.

Aceasta te va concentra și readuce la echilibru, chiar dacă este doar pentru o secundă.

Puțin câte puțin aceste secunde se compun în ceva semnificativ și, la sfârșitul zilei, reușești să te eliberezi de stres.

Practicați acest lucru și vă va ajuta cu managementul stresului.

Focalizarea suplimentară în timpul practicii de respirație

Puteți continua efectele acestei lucrări de respirație vizualizând faptul că primiți lumină de aur de fiecare dată când inhalați și că deveniți lumitate de fiecare dată când expirați.

De asemenea, vă relaxați gâtul și capul în timp ce inspirați și prelungiți corpul pe măsură ce expirați.

Inhalarea voastră poate absorbi toate vibrațiile momentului în timp ce expirația voastră poate să vă ducă la o tăcere profundă.

Respiratia este una dintre cele mai puternice instrumente de realizare și susținere a liniștii, și este, de departe, una dintre cele mai bune tehnici de gestionare a stresului.

Luați-o încet și fiți consistente în observațiile și experimentele cu respirația.

Este nevoie de mulți ani pentru a învăța limba respirației tale, dar după un anumit vei vedea cum respirația este conducătorul minții și al corpului.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto

Loading...