Resetarea metabolismului prin metode naturale

resetarea metabolismului prin metode naturale - femeie bucuroasă în vârful unui munte - drumeții montane

Dacă încerci de multe ori și nu reușești, e timpul pentru resetarea metabolismului. Astfel, vei reuși să slăbești și vei ajunge să te simți în formă rapid. Iată cei mai importanți factori pentru resetarea metabolismului.

Resetarea metabolismului. Dormi suficient

Fiecare două ore de somn pe care le pierzi înseamnă aproximativ 200 de grame în plus la greutatea ta. În plus, dacă nu dormi cel puțin șapte ore pe noapte, vei resimți mai mult foamea și vei mânca mai mult.

Resetarea metabolismului. Bea suficientă apă

Cei mai mulți oameni sunt deshidratați și nu știu asta. Acest lucru încetinește procesul de slăbire. Uită și de cei doi litri pe zi. Corpul tău are nevoie să primească o cantitate de lichid egală cu jumătate din greutatea ta ori 30 de ml. Deci, dacă ai 80 de kilograme, ai nevoie de 2,4 litri de apă sau ceai neîndulcit pe zi.

Resetarea metabolismului. Scapă de stres

Stresul te face să vrei tot timpul să mai ronțăi ceva. Nu te lasă să te odihnești suficient. Și, bineînțeles, nu numai că nu reușești să slăbești, dar te și îngrași. Iată câteva trucuri pentru a avea o zi lipsită de stres:

  • Timp de cinci minute respiră adânc și încearcă să nu te gândești la nimic sau adu-ți aminte de un moment frumos din viața ta. Închide ochii și imaginează-ți că ești la plajă sau într-o pădure la munte.
  • Fă exerciții fizice timp de 10 minute dimineața sau la prânz.
  • Bea o cană de ceai (nu cafea).

Resetarea metabolismului. Nu fă sport până la epuizare

Da, sportul te ajută să slăbești. Dar prea multe exerciții, făcute în momente nepotrivite din zi pot afecta sistemul hormonal. Activează un hormon numit cortizol care încetinește funcția glandei tiroide, cea care ajută la controlul greutății. Dacă tiroida funcționează prea lent, metabolismul este încetinit. Pentru resetarea metabolismului ar fi bine să faci sport cu măsură. Nu te lăsa pe tânjeală, totuși, și nu mai face mișcare. O oră-două de exerciții moderate de trei până la cinci ori pe săptămână este măsura ideală pentru cei mai mulți dintre noi. Dar poate fi diferit de la caz la caz. Vorbește cu un antrenor sau medic pentru a ști ce este mai bine pentru tine.

Citește și: Cum să slăbești la orice vârstă – de ce trebuie să ții cont

Sursa foto: Shutterstock.com