Este important să menținem un echilibru în dietă. Se mai întâmplă să mâncăm uneori fără să realizăm că, de fapt, nu ne-am hrănit sănătos, și senzația de foame persistă.

Din fericire sunt alimente care reduc apetitul și ne oferă senzația de sațietate mai multă vreme.

Nucile ajută la reducerea apetitului

Sunt o sursă bună de antioxidanți, conțin grăsimi sănătoase ce mențin un nivel optim al colesterolului.

Studiile arată că mugurii de pin conțin acidul pinolenic ce ajută la reducerea semnalelor de foame ale corpului.

Ovăzul

Este extrem de sănătos și îți reduce senzația de foame oferindu-ți o stare de sațietate mai multă vreme după ce îl consumi.

Merele reduc senzația de foame

Pe lângă faptul că este bogat în vitamine și ar trebui să consumi măcar unul pe zi, mărul conține fibre ce îți oferă starea de sătul.

Pectina din măr previne creșterea nivelului de zahăr din sânge ce incită la foame.

Frunzele verzi

Frunzele verzi sunt ideale când vine vorba de reducerea apetitului.

Nu numai că sunt hrănitoare, dar te mențin sătul mai multă vreme.

Le poți strecura într-o salată delicioasă și răcoroasă.

Somonul

Somonul conține acizi grași omega-3 ce ajută la creșterea producției de leptină, hormon ce suprimă senzația de foame.

Dacă nu îți place somonul poți încerca tonul sau/și heringul, și carnea lor fiind bogată în acizi omega-3.

Semințele de in

Adaugă semințe de in în meniul tău zilnic și vei avea mai redusă senzația de foame.

Sunt bogate în fibre, acizi grași omega-3, proteine.

Ouăle reduc apetitul crescut

Studiile au arătat că ouăle (unul sau două) servite la micul dejun ajută la suprimarea hormonului numit grelină, cel care stimulează apetitul.

Avocado

Pe lângă faptul că este indicat să-l consumi zilnic, fructul minune conține grăsimi monosaturate care ajută ca stomacul să nu mai simtă senzația de foame prea des.

Sursa foto Flickr