Redobândeşte-ți silueta în 5 pași

Redobândeşte-ți silueta în 5 pași

După sărbători, este binevenită acordarea atenției sporite asupra alimentației, pentru a vă redobândi silueta. Am aflat recomandările acordate de Cori Grămescu, coach de lifestyle și nutriție, care să vă vină în ajutor.

 

1. Consumaţi cel puţin patru porţii de legume verzi preparate termic. Spanacul, varza pak-choi, kale sau stevia vă ajută să alcalinizaţi corpul, sunt bogate în micronutrienţi şi calmează tractul digestiv.

2. Creşteţi consumul de sfeclă roşie, care vă ajută să controlaţi pofta de dulce şi vă reduce inflamaţia la nivel gastric.

3. Nu uitaţi să eliminaţi produsele care conţin gluten reveniţi la un consum moderat de carne slabă: peşte oceanic, curcan, pui de ţară şi completaţi necesarul de proteine cu cele de origine vegetală (tofu, năut sau semințele de chia sunt cele mai sănătoase opţiuni).

4. De asemenea, silueta va avea de câștigat dacă alegeți să consumaţi fructele separate de celelalte alimente, la o singură masă.

5. Alegeţi citricele, care au un conţinut ridicat de vitamina C şi un conţinut redus de zahăr, dar şi fructe bogate în enzime, cum sunt ananasul, papaya sau mango.

Combinați maximum două alimente la o masă

'După o perioadă de exces alimentar, încercaţi să mâncaţi produse simple, limitând combinațiile pe cât posibil. Ideal este să nu îmbinaţi mai mult de două alimente la o masă și acordaţi o atenţie sporită reducerii retenţiei de apă.', spune Cori Grămescu.

Silueta se obține și prin relaxare și mișcare

Un alt truc recomandat de specialist se referă la refacerea completă a organismului, inclusiv prin relaxare și exercițiii fizice. 'Acordaţi-vă 3-4 zile în care să faceţi băi relaxante în apă cu sare şi uleiuri esenţiale, masaj pentru drenaj limfatic şi reluaţi mişcarea 30-50 de minute de activitate fizică moderată, zilnic, la un ritm constant.'

Cori Gramescu

Cori Grămescu, coach de lifestyle și nutriție, www.cori.ro

Credit foto: Flickr.com