Rădăcina de pătrunjel susține sistemul imunitar. Iată ce beneficii are

Rădăcina de pătrunjel susține sistemul imunitar. Iată ce beneficii are

Rădăcina de pătrunjel este bună pentru sistemul imunitar, balonare sau indigestie. Beneficiile sale nu se opresc aici. Profită și tu de această rădăcinoasă sănătoasă.

Dacă nu ați adăugat rădăcină de pătrunjel în dietă, vă lipsește un element versatil și dens nutritiv din alimentație.

Rădăcina de patrunjel este o legumă cu frunze asemănătoare cu planta de pătrunjel. Atât frunzele, cât și rădăcina sunt utilizate pe scară largă în întreaga lume.

Această rădăcină are o aromă deosebită și un depozit de substanțe nutritive mari, cu un potențial semnificativ pentru sănătatea generală.

Menta are multe beneficii medicinale. 14 motive să o consumi

Rădăcina de pătrunjel – valori nutritive

Are un profil nutrițional bogat, care include niveluri masive de vitamina K, vitamina A și vitamina C.

Are niveluri ridicate de fier, cupru, potasiu, folați, fibre dietetice, calciu, flavonoide și antioxidanți.

Într-o singură ceașcă de rădăcină de pătrunjel sunt doar 22 de calorii, ceea ce face ca acesta să fie un supliment alimentar foarte bun pentru pierderea în greutate.

Rădăcina de pătrunjel – beneficii

Beneficiile rădăcinii de pătrunjel includ capacitatea sa de a reduce flatulența, detoxifierea organismului, protejarea sănătății inimii și întărirea sistemului imunitar, printre altele.

Îngrijirea pielii

Datorită nivelului ridicat de flavonoide și antioxidanți poate ajuta la ameliorarea stresului oxidativ și a inflamației pe piele, reducând ridurile și petele de vârstă.

Reduce flatulența și indigestia

Cunoscut pentru a calma stomacul, o cantitate mică din această legumă poate ajuta la ameliorarea inflamației din intestin, reducând flatulența și indigestia.

Margarina are o reputație proastă, cum că ar fi plină de E-uri. În realitate, câte sunt? Care sunt cele mai periculoase mărci

Protejează sănătatea inimii

Cu niveluri foarte bune de potasiu, această rădăcină poate ajuta la scăderea tensiunii arteriale, datorită rolului său de vasodilatator.

Ea protejează împotriva accidentului vascular cerebral și a altor boli de inimă.

Stimulează sistemul imunitar

Există un nivel ridicat de vitamina C care poate da un impuls major sistemului imunitar, împreună cu antioxidanții care reduc efectele nocive ale radicalilor liberi în organism.

Îmbunătățește densitatea osoasă

Cu mai mult de 1.000% din necesarul zilnic de vitamina K, rădăcina de pătrunjel este o componentă a densității osoase, considerând că vitamina K contribuie în mod semnificativ la această dezvoltare.

Cum folosești rădăcina de pătrunjel

Există o serie de modalități excelente de a utiliza această rădăcină în dieta zilnică – coaptă, prăjită, la aburi sau pur și simplu crudă.

Mulți oameni tratează rădăcina de pătrunjel în același mod precum morcovii, așa că felierea pentru salatele crude este foarte populară.

De asemenea, puteți usca rădăcina și o puteți măcina, pentru a crea un miros plăcut pentru marinate, amestecuri de condimente, etc.

Dacă mănânci șuncă de Praga, mare atenție la sare în acea zi! Iată de ce

Diferența dintre păstârnac și rădăcina de pătrunjel

Păstârnacul este de culoare galben deschis sau alb și sunt puțin mai groși decât rădăcina de pătrunjel.

Acesta are o aromă mai dulce, mai bine definită, care nu se pierde în timpul gătitului.

Păstârnacul un miros ușor de țelină, în timp ce rădăcina de pătrunjel miroase mai mult ca planta de pătrunjel.

Păstârnacul se consumă mai rar în varianta crudă.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto

Loading...