(Publicitate) Cum scapi de durerile de spate dormind bine

(Publicitate) Cum scapi de durerile de spate dormind bine

Salteaua ortopedică, la fel ca și perna, joacă un rol crucial în menținerea stării de sănătate. Mai ales atunci când vine vorba despre protejarea oaselor, articulațiilor și a mușchilor. Căci afecțiunile musculo-scheletale duc la invaliditate, dacă nu sunt tratate corespunzător.

Problemele coloanei vertebrale apar, mai devreme sau mai târziu, în viața fiecăruia dintre noi. Și nu trebuie lăsat nimic la voia întâmplării. Spondiloza, hernia de disc, cifoza, scolioza, discopatia și altele ca ele provoacă dureri de spate. Iar ele pot fi agravate de poziția necorespunzătoare, atât în timpul somnului, cât și în rest. Spatele trebuie protejat , iar salteaua ortopedică face minuni.

Controlează-ți durerea de spate!

Statisticile arată că o persoană din cinci are dureri de spate care țin mai mult de 3 luni. Nu este normal să ai dureri de spate de tip inflamator, așa că ar fi bine să ceri sfatul unui specialist. Medicii spun că există peste 100 de cauze posibile ale durerilor de spate. De cele mai multe ori, sunt semne ale unor boli grave. Și nu e recomandat să te tratezi oricum, căci riscurile sunt mari. 

Spre exemplu, durerea de spate de tip inflamator este o boală complet invalidantă. Afectează persoane tinere, până în 40 de ani. Și, pentru că se confundă ușor cu alte probleme de sănătate, durează ani buni până se pune un diagnostic precis. Iar atunci e prea târziu.

Salteaua ortopedică ajută

Când durerea de spate apare treptat, durează mai mult de 3 luni, cedează la mișcare și se accentuează în repaus, apare mai ales noaptea de te trezește din somn și te „înțepenește' dimineața până te pui în mișcare, e cazul să dai fuga la medic. Mai ales dacă salteaua pe care dormi nu are niciun efect sau îți poate face mai rău decât să ajute.

Totuși, e posibil ca salteaua în sine să nu fie cea de care ai nevoie. Există și idei preconcepute potrivit cărora se recomandă somnul pe suport dur, purtarea încălțămintei fără toc, a corsetului medicinal sau consumul unor anumite alimente și cât mai puțină mișcare. Nimic mai neadevărat! S-au dovedit a fi doar mituri nefondate. Mișcarea este primul pas pentru întărirea mușchilor care susțin coloana. Și implicit, ameliorează durerile.

Specialiștii spun că saltelele se aleg personalizat. Și nu există dovezi care susțină ipoteza ameliorării durerilor de spate prin modificarea dietei. Decât în cazul persoanelor supraponderale, care trebuie să scape de kilogramele în plus. Poți alege o saltea cu o structură unica cum este Magnistretch, ce îți relaxează coloana în timpul somnului și ajută la reducerea durerii și disconfortului din zona lombară.  

Cât despre tocuri, cineva care a purtat vreme îndelungată pantofi cu toc și-a adaptat coloana acestui timp de încălțăminte. Prin urmare, renunțarea poate duce la agravarea durerii. Corsetul slăbește musculatura, dacă este purtat mult timp.