(Publicitate) Cele mai bune soluții pentru relaxarea spatelui

(Publicitate) Cele mai bune soluții pentru relaxarea spatelui

Te trezești în fiecare dimineață cu dureri de spate și de-abia te ții pe picioare în timpul zilei, deși vârsta ta nu este una înaintată și n-ar trebui să ai astfel de probleme de sănătate? Iată trei exerciții pe care să le pui în aplicare la tine acasă pentru a scăpa de durerile de spate! În plus află și ce tip de saltea trebuie să alegi pentru patul tău ca să ai parte de o viață fără dureri lombare!

Gimnastica medicală este un bun remediu împotriva durerilor de spate cauzate de statul îndelungat pe scaun la birou, lipsa de mișcare sau statul prea multe ore în picioare. Dacă te confrunți cu neplăcutele dureri de spate, ar fi bine să-ți stabilești un program și zilnic să pui în practică acest tip de exerciții, care pot fi efectuate chiar în intimitatea căminului tău. Ai nevoie doar de puțină voință și poți să spui 'adio' durerilor de spate, mai ales dacă optezi și pentru o saltea ortopedică pentru patul tău.

Exercițiul 1

Întinde-te pe sol cu privirea la podea și capul în linie cu coloana. Întinde brațele în față, pe lângă urechi, picioarele să fie și ele întinse și depărtate la lățimea bazinului. Ridică, în același timp, mâna dreaptă și piciorul stâng cât poți de sus, de 10 ori, apoi rămâi cu membrele sus 10 secunde. Repetă acest exercițiu cu mâna stângă și piciorul drept, după care relaxează coloana și mai repetă încă două serii la fel.

 Exercițiul 2

Întinde-te cu spatele pe podea şi îndoaie-ţi uşor genunchii deasupra solului. Pune-ţi sub cap o pernă, după care ridică genunchiul stâng trăgându-l cu ambele mâini spre piept, până simţi că s-a încordat la maximum. Spatele tău trebuie să rămână lipit de sol. Stai în această poziţie timp de 10 secunde, apoi poți reveni la poziţia anterioară. Repetă acest exerciţiu şi cu piciorul drept. Execută-l de 10 ori cu fiecare picior, prin alternare.

 Exercițiul 3

Întinde-te în poziţia culcat pe spate la nivelul solului cu o pernă ortopedică sub cap şi o altă pernă sub genunchi, timp de 5 minute. Acest exerciţiu ajută la eliminarea presiunii şi a greutăţii corporale care apasă asupra spatelui.

 O saltea potrivită te scapă de disconfortul durerilor de spate

Știai că o saltea de pat bine aleasă te poate scăpa de neplăcutele dureri de spate? Poți opta pentru una dintre saltelele Magniflex, alegând-o pe cea care ți se potrivește cel mai bine. De exemplu, Magnistrech este o saltea cu o structură unică, dezvoltată la Universitatea din Florența de către specialiști de top din ortopedie. Magnistretch este salteaua ideală pentru oricine simte disconfort în zona spatelui în timpul activităților de zi cu zi. Nu contează dacă faci antrenament fizic în mod activ zilnic sau ai dureri cronice, acest produs te va ajuta să ai un somn liniștit și sănătos, precum și o viață mai fericită și împlinită. Magnistretch reface discurile vertebrelor în timpul somnului și astfel decomprimă spatele și reduce durerea din zona lombară și de la gât.