(Publicitate) Alimentele roșii, energie în vremea asteniei

(Publicitate) Alimentele roșii, energie în vremea asteniei

Vine un moment, mai ales la schimbarea de anotimpuri, când parcă plutește ceva în aer. Ceva… nu chiar vesel. Este strigătul de luptă al organismului care se străduiește să se adapteze la modificările de temperatură, presiune și chiar lumină.

În aceste momente, e bine să ajutăm mașinăria minunată care este corpul nostru cu alimente care să-i dea energie și să-l aducă la o stare cât mai bună. Pentru aceasta, e bine să facem mișcare, să ne odihnim și să mâncăm alimente care să ne susțină prin nutrienții conținuți.

Și pentru că totul pornește de la minte, un stimulent vizual va fi binevenit. De aceea, vă propunem să gătiți cu ingrediente roșii, care să vă înveselească și care să vă bucure ochii și papilele gustative deopotrivă. Deci, doamnelor și domnilor, vă prezentăm frumoasele, gustoasele, ochioasele, savuroasele noastre conserve de sfeclă roșie și fasole roșie!  

Dar să revenim la știința din spatele frumuseții. Culoarea alimentelor indică prezența anumitor pigmenți și a unor beneficii specifice. Astfel, fasolea roșie aduce cantități importante de fibre și antioxidanți în alimentația ta, reglează nivelul de zahăr din sânge și ajută la menținerea greutății. Dar, adevăratul star al iernii este sfecla roșie, bogată în fier, acid folic, vitaminele A, B1, B2, B6 etc. Așa că ai toate motivele, care țin de estetică, nutriție și gust, pentru a folosi cele două bunătăți roșii cum numai la d’aucy găsești.  

  • Și modern, și nostalgic

Idei sunt multe când e vorba despre mâncare. Dar cel mai bine este să mergi pe rețete încercate de specialiști. De aceea, dacă ai chef de o mâncare rapidă, cu sfeclă roșie, o supersalată, cu gust și sățioasă, urmează-l cu încredere pe Chef Cătălin Scărlătescu și fă ce face el aici, în această videorețetă. Și dacă vrei ceva mai pe tradițional, urmează-l tot pe el! Îți reamintim cu plăcere metoda lui testată de a găti fasole cu cârnați, bună când vrei o masă mai consistentă, care să-ți amintească de mâncărurile pregătite de bunica. O găsești negreșit aiciDupă care, dă o fugă la magazin, fă aprovizionarea și pune în practică ce-ai învățat, cu bunătățile de conserve d’aucy, sfeclă cuburi și fasole roșie!

  • Odihna, lege pentru starea de bine

Probabil că ai deja o rutină de seară, ce include timp petrecut cu familia, seriale, sport, hobby-uri. Dar nu uita să-ți păstrezi suficient de mult timp pentru somn. Pentru aceasta, ai putea să scutești din timpul dedicat gătitului, fără a face compomisuri în ceea ce privește calitatea hranei. De aceea, e bine să ai conserve d’aucy la îndemână, atât pentru cinele tale rapide, cât și pentru preparatele-surpriză oferite persoanelor iubite care trec pe la tine. Altfel merg serialele sau discuțiile cu prietenele când faci repede ceva bun: fasole roșie, cu ardei și avocado. Sau niște sfeclă roșie cu felii de portocale (că tot e sezonul lor) și măsline. Hmmm, ce bun și ce simplu!

  • Când sistemul digestiv spune „nu mai rezist”

Cine nu știe acel sentiment de „hmmm, mă ține colo, ba parcă mi-e greu”, care vine de la multă mâncarea gustoasă, dar grea? Sărbătorile s-au terminat nu de foarte mult timp și ne pregătim de asaltul ciocolatei ce începe la 14 februarie.  Este, deci, momentul să vă amintiți de prietenia voastră cu legumele d’aucy, roșii și frumoase, fasolea și sfecla, și să vă faceți o salată bună și sănătoasă, cu zeamă de lămâie și ceva pătrunjel și poate un pic de ceapă. Pentru că ce e mult strică!

Iată câteva lucruri pe care vreți să le știți despre conservele d’aucy: legumele sunt pregătite la un timp foarte scurt de la culegere pentru a-și păstra o cantitate cât mai mare de nutrienți. Legumele din gama Al Vapore, cum sunt fasolea roșie și sfecla, sunt conservate printr-o tehnologie care combină aburul și vidarea, ceea ce face nu doar ca produsele d’aucy păstreze o mare parte din nutrienții naturali, ci și să conțină și un procentaj foarte mare de produs solid pentru că au o cantitate foarte, foarte redusă de zeamă. Legumele d’aucy sunt sănătoase, gustoase și frumoase.