Plante care te ajută când ai diabet

Plante care te ajută când ai diabet: dudul. Ramură de dud cu frunze și fructe

Atunci când ai diabet, trebuie să respecți cu strictețe regimul și tratamentul recomandat de medic. Tot cu acordul lui, poți utiliza și plante care te ajută când ai diabet.

Plante care te ajută când ai diabet: Afinul

Frunzele de afin sunt hipoglicemiante. Reduc cantitatea de zahăr din sânge. În plus, acestea sunt astringente și modifică favorabil flora intestinală. Fructele sunt utile în caz de digestie dificilă. Frunzele se consumă sub formă de infuzie (una-două lingurițe la o cană cu apă). Fructele se mănâncă proaspete sau congelate, câte 200 g pe zi. Dacă sunt uscate, cantitatea se reduce la 50-100 g pe zi. Din sirop se pot bea câte 50 g de două ori pe zi, diluate cu apă. Excepție fac diabeticii, cărora zahărul le este contraindicat. Se mai poate face decoct dintr-o 100 g de fructe la un litru de apă. Se bea întreaga cantitate în timpul unei zile.

Plante care te ajută când ai diabet: Castravetele amar și altele

Ciumărea, în combinație cu alte plante, are acțiune hipoglicemiantă în diabetul de tip II. Ar fi bine să fie folosită în combinație cu alte plante cu această proprietate, cum ar fi frunzele de afin, cătină, nuc, semințele de fenicul, cojile de ceapă, urzică, fructul de castravete amar (Momordica charantia), sub formă de amestec de produse fitoterapeutice. Se folosește ca adjuvant, continuând tratamentul de bază.

Citește și: 9 beneficii nutriționale pe care le are ceaiul Oolong

Plante care te ajută când ai diabet: Dudul

Dudul este binecunoscut și el pentru faptul că scade glicemia din sânge. Ca urmare, este folosit ca adjuvant în formele ușoare de diabet. Frunzele se prepară sub formă de infuzie (o lingură, la o cană cu apă). Se beau două sau trei căni pe zi. Se pot consuma și fructele, ca atare.

Cauza principală a deficienței de zinc este o alimentație care nu conține suficient zinc. Poate fi cauzată, de asemenea, de diabet sau alte afecțiuni. Deficitul de zinc poate fi ușor corectat cu surse dietetice. Surse bune de zinc sunt: leguminoasele (fasole, mazăre, năut și linte), nucile, migdalele, semințele de susan și semințele de dovleac, cereale integrale.

Citește și:

Sursa foto: 123rf.com

Loading...