Peștele în timpul sarcinii: 6 cei mai nutritivi pești de consumat

Peștele în timpul sarcinii: 6 cei mai nutritivi pești de consumat

Peștele în timpul sarcinii poate fi periculos. Trebuie să ai mare grijă ce tip de pește consumi, cum îl consumi, să eviți conservele și peștii care conțin mercur. Iată ce tip de pești sunt nutritivi

Sarcina este o etapă foarte importantă pentru o femeie. O dietă adecvată este unul dintre aspectele importante.

Majoritatea produselor alimentare care nu sunt junk food sunt sănătoase pentru femeile însărcinate, dar există anumite produse alimentare care pot dăuna fătului.

Deci, este mai bine să cereți sfatul medicului și să faceți o listă a produselor alimentare pe care ar trebui să le mâncați și a produselor alimentare pe care ar trebui să le „evitați”.

Peștele este, în general, o alegere sănătoasă în timpul sarcinii. Dar, unii pești conțin mercur și alți poluanți în cantități mari care pot afecta dezvoltarea copilului.

Mercurul poate duce la o problemă în dezvoltarea sistemului nervos al copilului, a creierului, a tulburărilor auditive și a vederii distorsionate.

Deci, este mai bine să alegeți o dietă sănătoasă și sigură în timpul celor trei trimestre, conform recomandării medicului.

Anemia în timpul sarcinii. Ce remedii ai la îndemână

Peștele în timpul sarcinii: 6 cei mai nutritivi pești de consumat

1. Somon

Somonul are nenumărate beneficii pentru sănătate. Este recomandat femeilor însărcinate.

Este o sursă bogată de vitamină B și proteină care ajută la creșterea corectă a mușchilor și la dezvoltarea generală.

Ajută la menținerea tensiunii arteriale și împiedică infarctul cardiac. DHA prezent în acest pește ajută la dezvoltarea sistemului nervos al fătului și previne depresia postpartum.

Ceea ce este mai bun la consumul acestui pește este faptul că evită nașterea prematură și preeclampsia. Dar să nu uităm că orice lucru luat în exces poate fi dăunător.

Deși somonul conține mai puțin mercur, dar dacă luați somon în mod regulat și într-o cantitate mare se poate dovedi a fi nociv pentru făt.

Mercurul le întârzie dezvoltarea creierului. În plus, majoritatea peștilor sunt considerați a fi poluanți PCB care este un poluant chimic, acest lucru fiind prezent și în somon.

2. Păstrăv

80 de gr de păstrăv la o masă oferă în jur de 20 de grame de proteine ​​și 143 de calorii. Păstrăvul este unul dintre acești pești cu nivel scăzut de mercur.

Deci, este considerat sigur pentru femeile însărcinate. Este bogat în vitamina B, fosfor, potasiu și seleniu. Aceste vitamine și minerale au multe beneficii pentru sănătate.

Medicii recomandă trei până la patru porții de pește într-o lună pentru toate femeile însărcinate.

Păstrăvii curcubeu sunt cea mai ușor accesibilă și preferabilă rasă de păstrăvi. Cel de fermă este ținut departe de poluanții de mediu.

3. Anșoa

Alimentația corectă este foarte importantă în timpul sarcinii. Gravidele au nevoie de o cantitate foarte mare de fier, calciu și acid docosahexaenoic (un tip de acizi grași omega-3).

Anșoa este o rasă de pește cu toți acești nutrienți. Spre deosebire de alți pești mari care sunt încărcați cu mercur, anșoa/hamsiile au un nivel foarte scăzut de mercur

Conțin calciu și vitamina D, care este important pentru oase mai puternice, precum și omega esențiale, cum ar fi DHA, care sunt foarte recomandate pentru femeile gravide, deoarece ajută la creșterea creierului copilului.

Mai conțin fierul necesar pentru a produce mai multe celule în sânge ca volumul să crească în timpul sarcinii.

Deși acest pește vine cu o cantitate mare de valoare nutrițională, medicii recomandă să urmăriți cantitatea de sodiu.

11 beneficii surprinzătoare pe care le are berea pentru femei

4. Heringul

La fiecare 80 gr de hering aveți 173 de calorii, 19,6 grame de proteine ​​și 9,9 grame de grăsime, 2,2 grame de grăsimi saturate, ceea ce este o alegere destul de sănătoasă.

Heringul este bogat în seleniu, fosfor și potasiu. Seleniul ajută la formarea ADN și, de asemenea, acționează ca un antioxidant care evită daunele celulare.

Potasiul echilibrează cantitatea de sodiu din organism. Este, de asemenea, bogat în vitamina D și vitamina B și, de asemenea, oferă o oportunitate de a crește grăsimea omega-3 în organism.

5. Sardinele

Sardinele pot fi considerate sursa cea mai ieftină de calciu și omega-3.

Vorbind despre omega-3, aceste sardine sunt considerate cea mai mare sursă de omega-3 naturală de pe planetă.

Beneficiile includerii sardinelor în dietă sunt îmbunătățirea funcției creierului, protejarea împotriva cancerului, reducerea inflamației.

Sunt bune și la stimularea sănătății inimii, umplerea deficiențelor nutriționale comune și mai au multe alte astfel de beneficii.

Pofta de sărat în timpul sarcinii – știi de ce apare?

6. Codul

Datorită conținutului său nutrițional, adică a zincului, calciului, proteinei slabe și a vitaminei B12, peștele cod este considerat o opțiune foarte sănătoasă pentru femeile însărcinate.

Este scăzut în mercur, astfel încât să puteți savura o mâncare sigură.

Puteți mânca până la 160 gr de cod pe lună. Beneficiile sale sunt într-adevăr un punct plus pentru orice iubitor de pește.

Mercurul este o toxină pentru creierul copilului și are potențialul de a vă transforma fericirea în probleme, așa că trebuie să verificați ceea ce mâncați pentru că afectează în mod direct bebelușul.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto

Loading...