Păstrează-ți stomacul sănătos de sărbători. Iată cum faci asta

Păstrează-ți stomacul sănătos de sărbători. Iată cum faci asta

Păstrează-ți stomacul sănătos de sărbători chiar dacă trebuie să guști din o mulțime de preparate tradiționale. Iată ce trebuie să faci pentru a nu avea probleme digestive.

Iarna înseamnă adunări și petreceri nesfârșite.

Aceasta înseamnă, de asemenea, o schimbare în modul de alimentație și programul de exerciții fizice.

Între toate petrecerile de sărbători, antrenamentul este înlocuit cu preparate festive la care nu te poți abține.

Supraviețuind acestui timp social al anului, fără să câștigi greutate sau să te confrunți cu alte probleme de sănătate, poate părea o sarcină dificilă, dar nu-ți face griji.

Există o cale de rezolvare – responsabilitatea păstrării sănătății propriei persoane și moderația.

Ai peste 50 de ani? Iată cum să previi problemele digestive

Păstrează-ți stomacul sănătos de sărbători. Iată cum faci asta

1. Mănâncă inteligent

În timp ce la petreceri este dificil să spui nu indulgenților, o scădere a temperaturii te poate face să te simți mai amețită decât de obicei.

Consumarea prea multor opțiuni nesănătoase poate fi problematică pentru stomac.

Înainte de a pleca la o petrecere, asigurați-vă că luați o gustare ușoară.

Odată ajuns acolo, încercați să vă limitați la a mânca foarte puțin.

Faceți o plimbare după masă sau aruncați o privire la meniu înainte de a servi.

2. Bea apă suficientă

Pentru mulți, nici o sărbătoare nu este completă fără un cocktail sau două.

Nu numai că băuturile sunt pline de calorii, dar prea multe dintre acestea vă pot deshidrata.

În plus, pe măsură ce transpirați mai puțin și nu simțiți sete adesea în timpul iernii, corpul poate fi deshidratat rapid.

Așa că beți apă în mod regulat și beți cel puțin 8 până la 10 pahare de apă pe zi.

Câte mese ar trebui să servești în fiecare zi

3. Petrece sănătos

Mâncarea bogată în calorii și grăsimi este întotdeauna prezentă la toate petrecerile.

În afară de calorii suplimentare, consumul prea mare de astfel de alimente și prea aproape de ora de culcare poate provoca indigestie și alte probleme.

Asigurați-vă că consumați majoritatea caloriilor înainte de ora 20.00 și mâncați la fiecare trei-patru ore pe parcursul zilei pentru a vă controla poftele târzii.

4. Fă mișcare

Ne place să mai zăbivim de dimineață sub pătură, în patul cald.

Este greu să găsim motivația de a părăsi patul, să nu mai vorbim de exerciții fizice.

Puteți renunța la antrenamentele de exterior prin trecerea la exerciții de interior cum ar fi jogging-ul pe loc, abdomene, squats etc.

După o sesiune de încălzire rapidă acasă, ieșiți la aer liber pentru câteva exerciții ușoare cum ar fi mersul pe jos, jogging-ul sau ciclismul.

În cazul în care se întâmplă să suferiți de constipație, o scurtă plimbare rapidă ar putea să ușureze lucrurile puțin.

Faceți pași mari, cu umerii înapoi și cu brațele înclinate pentru a vă reechilibra sistemul digestiv.

Amarantul, o cereală ce-ți scade apetitul. Iată ce beneficii mai are

5. Consumă fibre

Stocarea pe alimentele confortabile pentru a vă menține cald poate duce adesea la neglijarea fructelor și legumelor, ceea ce duce la o cantitate insuficientă de fibre.

Includeți fructe de pădure, mere, pere, fasole, linte, legume cu frunze verzi și cereale integrale în dietă pentru a vă menține sistemul digestiv în ordine.

Mai mult, includerea suficientă de fibre poate ajuta la prevenirea constipației, la scăderea nivelului de colesterol din sânge și la creșterea controlului greutății.

6. Uită de constipație

Mâncatul excesiv, hidratarea slabă și alte obiceiuri alimentare nesănătoase duc adesea la constipație.

Dacă altceva nu pare să vă ajute, apelați la remedii naturiste care nu vă fac rău. Nu uitați nici de mișcare.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto