(P) Secrete de business – la ce trucuri recurg saloanele pentru a atrage clienți

(P) Secrete de business – la ce trucuri recurg saloanele pentru a atrage clienți

Te-ai întrebat vreodată cum se face că într-un salon de înfrumusețare ai răbdare și câte 2 ore? Stai în sala de așteptare, dar parcă timpul stă și el în loc. Nu te plictisești și tot ce îți dorești este să te bucuri de acest mic răgaz. Cum se face însă că ai o astfel de dispoziție, din moment ce nu ești un om răbdător în restul timpului? De vină ar putea fi anumite strategii, bine puse la punct. Acestea au menirea specifică de a relaxa și a atrage clientela.

Poate că nu ai acordat prea multă importanţă unor detalii, mai ales pentru că ai ajuns în salon pentru un anumit serviciu. Însă micile detalii pot fi motive ce la nivel de subconștient te vor determina să revii sau să apreciezi timpul petrecut în salon și serviciul de care ai avut parte. Iată despre ce este vorba.

Mobilier de calitate, dar mai ales confortabil

Nu apreciază nimeni un timp petrecut inutil și mai ales atunci când se obosește inutil. Așadar este total nepoliticos și deloc recomandat să lași clientele să aștepte. Un spațiu special creat în acest sens este necesar, întrucât va induce automat o stare de bine. Canapele confortabile, un spațiu în care cei care au de așteptat se își destindă nervii sau nerăbdarea sunt lucruri de neomis.

Ce nu trebuie să lipsească de aici – o aromă subtilă și plăcută de parfum. Cei care au auzit de efectele aromaterapiei știu că există opțiuni ce induc relaxarea, ce calmează. De asemenea merită amintit despre fotolii moi, de reviste sau alte surse de informare de profil și ceva muzică pe fundal ca o completare.

Cât despre restul mobilierului, nu se poate spune că acesta nu are importanţă de asemenea. Pe lângă faptul că trebuie să fie practic, îndeplinind scopul pentru care a fost ales, având la îndemână lucrurile necesare conform cu fiecare serviciu din salon, este de așteptat să fie și în avantajul clientelor. Spre exemplu, o scafa coafor nu este aleasă la întâmplare.

Se va ține cont de gradul de confort pe care îl poate oferi scafa și implicit scaunul aferent. Există modele elegante ce sunt îmbrăcate în piele întoarsă sau inserții de lemn. Nu în ultimul rând, scafa poate dispune de o completare de genul suport pentru picioare, pentru ca poziția clientei să fie una de relaxare maximă.

Curățenie, calitate și personal prietenos

Spune o vorbă că cel care nu este apt să zâmbească mereu nu ar trebui să aibă în vedere deschiderea unui magazin. Aceeași idee se aplică și la saloane. Atunci când interacționezi cu publicul, când ai parte de colaborări directe, un aspect important este să te faci plăcut. Clientele revin acolo unde se simt bine, unde au avut parte de servicii de calitate și mai ales acolo unde personalul a fost onest și prietenos.

Cu un zâmbet la purtător, menținând un mediu curat, impecabil, se constată că fluxul de cliente  nu întârzie să apară.

Prețuri corecte

Dotările unui salon contează, însemnând că produsele folosite trebuie să fie calitative. Dacă se va recomanda clientelor o continuare de tratamente și acasă, aprecierea nu va întârzia să apară, în condițiile în care produsele necesare pot fi disponibile și chiar accesibile. Acest lucru nu este imposibil, grație gamei de produse de la prolifeconcept.ro. Aici se vor găsi produse profesionale, însă posibil de procurat și folosit individual, după recomandarea hairstilistului, însă pe cont propriu.

Nu este omis nici faptul că ne place stabilitatea, ne place să știm că plătim pentru un serviciu care merită. Astfel, modul în care sunt taxate serviciile din saloane joacă un rol crucial. Sunt preferate ofertele, promoțiile de preț însă de menționat aici că astfel de beneficii vor încânta pe moment, aduc un flux mai mare de cliente, însă nu oferă și garantarea fidelizării. Pot fi însă strategii benefice pentru a oferi clientelor fidele un motiv în plus să revină și să continue să fie abonate ale locației în cauză.

Așadar, dacă nu ai observat până acum cum au zburat 2 ore din timpul tău stând în salon poți să îți dai simplu seama cum răsfățul oferit ți-a fost „servit” astfel încât altceva să nu conteze. Dar a  meritat? Aici este și marea diferență între saloane de top și cele care își încearcă norocul și supraviețuirea pe piața de profil.

Loading...