Un domeniu prietenos ca buget de investiție, flexibil din punct de vedere al administrării și apreciat de femei pentru legătura cu moda este vânzarea de îmbrăcăminte, încățăminte și accesorii. Contextul actual de piață este favorabil însă mai degrabă unei nișe speciale: vânzarea de haine outlet și second hand. Este o categorie pe care se poate intra mult mai ușor decât în cazul comerțului standard, unde piața este aglomerată de branduri celebre, cu putere mare financiară, prezente în special în mall, unde au nevoie de trafic intens pentru a-și acoperi cheltuielile mari.

Așadar, conceptul de outlet haine second hand sună tot mai promițător pentru viitorii antreprenori, inclusiv pentru femeile antreprenor. Acestea se poate considera că au un avantaj din start: simțul feminin cu privire la ceea ce caută femeile pe piața de fashion. Pentru a avea succes deplin, magazinul de tip second hand / outlet nu trebuie să se bazeze doar pe prețuri mici, ci trebuie aleasă atent colaborarea cu un furnizor (un depozit second hand și outlet) care să ofere haine de foarte bună calitate la prețuri corecte. 

Astfel, clienții vor avea acces la îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii superioare calitativ chiar celor din mall, dar la prețuri ceva mai mici, tot timpul anului. Acesta se pare că este mecanismul câștigător într-un business cu haine second hand și outlet în momentul actual: să atragi publicul cu venituri medii, dornic de a face alegeri economice, fără compromis la partea estetică, din contră, cu ceva câștig la nivelul de calitate.

O afacere cu haine second hand sau / și outlet poate fi pornită cu un buget destul de mic, mai ales că spațiul poate fi închiriat la un cost redus într-o zonă de cartier. Nici la partea de design nu se poate vorbi de pretenții exagerate ale clienților, care înțeleg că acest concept de magazin vizează prețuri minime posibile, fără investiții inutile în ambianță (care s-ar reflecta evident pe etichetele de preț ale produselor). 

Este bine totuși ca magazinul să aibă un design modern, curat, atrăgător, care să nu reflecte imaginea de „ieftin” într-un mod negativ! Mai bine spus, clienții trebuie să se simtă bine când fac cumpărături acolo, nu să intre cu rușine în acel spațiu. Ideal este ca magazinul să aibă un brand propriu, nu doar să fie inscripționat cu titulatura unui second hand oarecare. Individualitatea este importantă, astfel încât clienții să poată deveni fideli magazinului și chiar să îl recomande mai departe. Desigur, magazinul poate fi și online, cel mai bine fiind să existe o afacere cu ambele canale disponibile – comerț clasic și în paralel comenzi online trimise oriunde în țară.