Din această categorie fac parte diverse obiecte promoționale, cum ar fi obiecte de scris, vestimentare, brelocuri de chei etc., care au fost utilizate în marketing de zeci de ani și cumva, acestea au început să-și piardă efectul scontat față de clienți.

Cu toate acestea, conform unor specialiști în marketingul afacerilor, există o tendință mai nouă, în care un articol promoțional poate ajunge în continuare la clienți și la potențialii clienți prin intermediul unor agende personalizate.

Dacă nu sunteți sigur cum ar „funcționa” aceste agende jurnale ca obiect de publicitate pentru firma dumneavoastră, iată câteva avantaje de luat în considerare și care v-ar putea convinge să apelați la această metodă.

Citește și: Managementul timpului – ce este și ce tehnici de prioritizare presupune?

1. Eficient din punct de vedere al costurilor

Spre deosebire de alte metode folosite de diverse firme pentru a-și promova numele și produsele, cum ar fi reclamele TV, reclame radio sau chiar reclame tipărite care costă foarte mulți bani, agendele personalizate cu numele firmei costă doar câțiva zeci de lei. Asta înseamnă că și le pot permite orice firmă, de la cei care abia și-au început activitatea până la marile grupuri.

2. Numele firmei se întipărește în mintea publicului

Deoarece agendele sunt ceva ce oamenii folosesc de fiecare dată când au ceva important de notat sau când vor să consemneze un eveniment din viața lor, asta înseamnă că ori de câte ori vor pune mâna pe agendă vor vedea sigla și numele companiei dumneavoastră.

În felul acesta, fiind stimulați emoțional, sunt șanse ca atunci când trăiesc o anumită emoție, să o asocieze cu numele firmei dumneavoastră, lucru care ar putea fi valabil și invers.

Agendele sunt, de asemenea, utilizate pentru a nota evenimentele companiei și sunt uneori folosite ca planificatori de afaceri. Deci, dacă un om de afaceri folosește această agendă de fiecare dată când merge la muncă, aceasta va fi o formă subtilă de publicitate pe care ar face-o firmei dumneavoastră.

3. Expunere mai lungă a numelui companiei

Dacă sunteți de părere că alte articole publicitare au o acoperire mai lungă decât jurnalele corporative, gândiți-vă din nou. Agendele sunt de obicei bine păstrate și prețuite, mai ales dacă acestea au fost folosite pentru a scrie întâmplări emoționale.

Oamenii tind să se atașeze foarte mult de agendele lor, mai ales dacă le folosesc drept jurnale, și nu vor renunța la ele nici când acestea nu mai au pagini disponibile. Deci, atâta timp cât o agendă este păstrată, numele firmei dumneavoastră rămâne în mintea oamenilor.