(P) 6 Sfaturi pentru o viață activă și sănătoasă

(P) 6 Sfaturi pentru o viață activă și sănătoasă

Hrănește-te sănătos

Mișcarea trebuie susținută printr-un aport nutritiv corespunzător. Asta nu înseamnă să dai iama într-un șnițel cu cartofi prăjiți după fiecare antrenament, pentru că rezultatele nu vor fi cele așteptate. Cheia este să eviți rețetele bogate în grăsimi animale, sare și zahăr. În schimb, mănâncă în fiecare zi o salată mare din mai multe legume (poți adăuga ulei vegetal de calitate, dar nu maioneză!) și două fructe. Consumă proteine de calitate: carne slabă, pește, leguminoase, ciuperci. Nu renunța la carbohidrați, dar folosește-i cu moderație. Cel mai bine alegi cerealele integrale. Mănâncă, în general, fructe și legume de sezon.

Folosește suplimente alimentare potrivite.

Promotor al libertății prin mișcare, Proenzi – brand aflat în portofoliul Walmark- oferă articulațiilor, mușchilor și tendoanelor o compoziție echilibrată de substanțe importante pentru menținerea pe termen lung a sănătății și flexibilității articulațiilor. Atunci când faci mișcare, Proenzi te ajută să-ți menții articulațiile sănătoase, prin hrănirea lor corespunzătoare. Astfel, îți poți menține mobilitatea și flexibilitatea la vârste la care alții nu visează să facă sport. În plus, dacă este cazul, ameliorează durerile articulare.

 Vrei să te menții în formă, dar nu ai prea mult timp la dispoziție? Cu puțină perseverență, este un obiectiv pe care îl vei putea îndeplini cu ușurință. Urmează cele 6 sfaturi pentru o viață activă și sănătoasă și vei vedea că nu e greu!

Știu că nu vrei diete care să te sleiască de puteri și, după ce te înfometezi zile la rând și ajungi la forma dorită, să te îngrași din nou cât ai zice pește. În plus, îți dorești să fii un om dinamic și să rămâi așa pe termen lung. Nu sunt vise greu de îndeplinit dacă urmezi cele 6 sfaturi pentru o viață activă și sănătoasă.

Include mișcarea în programul tău

Nu ai timp să faci mișcare? Orice activitate este mai bună decât nimic. Coboară din autobuz sau din metrou cu una sau două stații mai devreme. Fă 100 de sărituri cu coarda dimineața. Plimbă-ți câinele de două ori pe zi. Ridică-te de la birou și fă o scurtă plimbare din când în când etc. Orice mic gest contează. Dacă ești consecventă, vei vedea în curând rezultatele.

Distrează-te

Un mod de viață activ nu trebuie să fie o povară în plus și un nou punct în programul tău, deja supra-încărcat. Mișcarea nu înseamnă doar să transpiri zilnic la sală, dacă asta nu îți place. Găsește activitatea care îți place mai mult și practic-o de trei ori pe săptămână. Ori poți varia. De exemplu, dă drumul la muzică și dansează o jumătate de oră. Uită-te la televizor alergând pe bandă. Joacă fotbal cu copiii tăi în parc etc.

Fii sociabilă

Îți este poate greu să te apuci singură de treabă. Dar atunci când ești cu prietenii sau familia, nici nu-ți dai seama când ai făcut mișcare. În timpul liber, alege să ieșiți în parc sau să mergeți la o sală de sport, în loc de ”clasicul” film. Vorbești, râzi și nici nu-ți dai seama când ai făcut deja o tură de parc. Poți alege și un sport de echipă. Te motivează și este și distractiv. În plus, cercetările spun că majoritatea oamenilor sunt la fel de în formă ca familia și prietenii lor. Dacă-ți motivezi și anturajul să se schimbe sau îți găsești amici activi, vei reuși mai ușor să-ți modifici în bine stilul de viață.

Folosește un calendar

Vei fi mai motivată atunci când vei avea o imagine mai clară a reușitelor tale. Bifează într-un calendar zilele în care ai făcut suficientă mișcare. Notează minutele de activitate sau folosește o aplicație care monitorizează mișcarea pe mobil. Vei avea mai multă încredere în tine atunci când îți vei monitoriza progresele.

Proenzi își asumă rolul de a educa și de a influența consumatorii să devină mai activi, să aibă un stil de viață sănătos, dar în același timp să acorde o importanță sporită nutriției articulațiilor. De aceea,  Compania Walmark este partener tradițional al Transmaratonului. Pe 16 septembrie a avut loc a șaptea ediție a Proenzi® Transmaraton, organizat de Andrei Roșu, sportiv de anduranță. 240 de participanți și-au testat limitele în cadrul celor cinci probe de alergare: zeceton (10km), semimaraton (21km), treizeciton (30km), maraton (42km) sau ultramaraton (50km) pe cea mai frumoasă șosea din lume, Transfăgărășan .

Transmaraton este prima platformă de running & fundraising din România, în cele 7 ediții până în prezent strângându-se peste 1.100.000 RON pentru proiectele partenerilor – Pădurea Copiilor, Școala de Valori și Hospice Casa Speranței. Această sumă a fost transpusă în păduri plantate și aduse la maturitate, copii excepționali cu acces la programe de educație nonformală și sute de pacienți care au primit îngrijire paliativă gratuită și de calitate.

Loading...