Somn insuficient, somn neregulat și trezirea cu un sentiment de privare de somn sunt factori de stres comuni. Privarea de somn pe termen lung cauzează o serie de boli, ne distruge imunitatea și scurtează viața. Cu toate acestea, nu este nevoie de mult pentru a îmbunătăți calitatea somnului. O simplă schimbare a obiceiurilor te va face să te trezești odihnită în fiecare zi.

Lumina joacă un rol important

Cea mai periculoasă este lumina albastră produsă de dispozitivele inteligente, pe care le avem de obicei cu noi non-stop. Adormim cu telefonul lângă pat, înainte de culcare ne uităm adesea la TV, mulți dintre noi nu ne putem imagina mergând la culcare fără un laptop. Dar e o greșeală. Lumina emisă de toate dispozitivele ne stimulează prin perturbarea ritmului circadian natural. Deci, este bine să vă permiteți un ritual mut înainte de culcare, să nu luați telefonul în dormitor și să nu vă uitați la TELEVIZOR cu o oră înainte de ora de culcare planificată, iar dacă nu vă puteți imagina viața fără tehnologie, utilizați modul de noapte disponibil în aproape toate dispozitivele moderne, datorită căruia veți elimina cel puțin parțial factorii nocivi.

Baie fierbinte înainte de culcare

Merită să turnați sare Epsom în baie, care va relaxa organismul după o zi de activitate și va ajuta la curățarea organismului de toxine. După ieșirea din apă, diferența de temperatură provoacă somnolență, dar poate provoca, de asemenea, o răceală, deci merită să aveți la îndemână un halat de baie calduros și plăcut, care va face acest ritual de seară mai plăcut.

Halate de baie pe carele veti iubi le puteți găsi în oferta Astratex.ro

Lenjerie de pat moale, pijamale si camasi de noapte confortabile

În timpul somnului, nimic nu ar trebui să ne deranjeze liniștea. Pantalonii strâmți sau bluza din material de calitate inferioară pot strica în mod eficient timpul nostru de odihnă. Prin urmare, merită să alegem materiale de înaltă calitate, cum ar fi bumbacul sau bumbacul satinat. Perioada de toamnă-iarnă este, de asemenea, o perioadă în care ne lipsesc soarele și culorile, astfel încât modelele florale și culorile primăverii pot însenina ușor dormitorul în aceasta perioada gri și pot îmbunătăți bunăstarea mentală, care are, de asemenea, un impact imens asupra modului în care dormim.

Lenjeria de pat în modele florale este un hit în acest sezon. Aruncati o privire pe Astratex.ro pentru a găsi modelul care vi se potrivește.

Temperatură scăzută – somn mai bun

Se spune că 16 grade este cea mai bună temperatură pentru somn. În camere mai reci vom adormi mult mai repede și somnul nostru va fi mai profund și mai pașnic. Deci, este foarte important sa aerisim camera în care dormim în fiecare seară și să avem jaluzele care nu lasă lumina externă să ne deranjeze.

Limitați alimentele înainte de culcare

Digestia împovărează organismul, iar nevoia de a urina ne poate trezi chiar și în mijlocul nopții. Deci, trebuiesc evitate gustările de noapte, iar cina e cel mai recomandat sa fie servită cu cel puțin 3 ore înainte de a merge la culcare. Datorită acestui lucru, nu numai creierul nostru va câștiga energia necesară pentru muncă, dar, de asemenea, corpul se va odihni după o zi întreagă și intensă.

Sperăm că sfaturile de mai sus vă vor ajuta să vă îmbunătățiți calitatea somnului. Amintiți-vă că odihna este cea care ne permite să câștigăm putere pentru activități suplimentare, așa că nu trebuie neglijată. Petrecem mult timp în dormitor, așa că merită să ne asigurăm că ne simțim bine în el. Lucrurile mici pot face minuni – schimbă-ți obiceiurile de seară chiar astăzi și transformă-ți dormitorul într-un mic regat cu cateva accesorii elegante și practice pe care le poți cumpăra online fără a fi nevoie să ieși din casă. Vizitați Astratex.ro și puteți vedea cât de simplu este.