SEO, care se traduce Optimizarea Motoarelor de Căutare, se obține prin crearea unui site web care oferă informații relevante și de înaltă calitate atât pentru cei care caută anumite lucruri ce au legătură cu site-ul dvs. pe Internet, cât și pentru motoarele de căutare și oferă utilizatorilor cea mai bună experiență posibilă. Construirea unui site care îndeplinește toate aceste criterii nu se întâmplă peste noapte, dar investiția pe termen lung merită atunci când vă gândiți la toate beneficiile SEO.

Iată câteva motive pentru a apela la o companie profesionistă în oferirea de servicii SEO:

1. O strategie SEO bună poate îmbunătăți scorul de calitate PPC

Scorul de calitate este foarte important pentru campaniile PPC. Scorul de calitate este măsura prin care Google stabilește cât de relevant este un cuvânt-cheie pentru anunțul tău. În momentul în care Google are suficiente informații, cuvintele-cheie primesc un indicativ de la 1 la 10, 10 fiind, se înțelege, cel mai bun. Cu cat anunțurile la care fac acestea trimitere sunt mai relevante pentru utilizator, cu atât scorurile de calitate afișate vor fi mai mari.

Astfel, scorul de calitate și conținutul de pe site-ul dvs. web merg mână în mână. O bună strategie SEO include crearea de pagini pe site-ul dvs. pentru produsele și serviciile dvs. și utilizarea cuvintelor cheie relevante prin intermediul site-ului dvs. Prin alinierea mesajelor de anunț text la conținutul de pe site-ul dvs. web sau prin direcționarea traficului PPC la paginile de destinație relevante (cum ar fi o pagină pentru un anumit produs sau serviciu), vă puteți îmbunătăți Scorul de calitate, care, la rândul său, vă poate reduce costul pe clic și îmbunătățiți performanța anunțurilor dvs. PPC.

2. SEO crește accesul pe piață

Numerele nu mint. Știați că 70% dintre vizitatori ajung pe un website datorită rezultatelor de pe prima pagină a motoarelor de căutare, în special Google? Dacă nu investiți într-o strategie SEO, ați putea pierde acest trafic către site-ul dvs. web.

3. SEO poate crește eficiența celorlalte eforturi de marketing

Datorită unei poziții fruntașe pe prima pagină a Google veți putea contribui la atragerea mai multor clienți pentru afacerea dvs. De exemplu, cuplarea SEO și a publicității de căutare poate îmbunătăți traficul site-ul dvs. cu 50%.

4. SEO poate îmbunătăți conversiile offline

Știați că 50% dintre cei care fac căutările locale pe Internet ajung să treacă pe la un magazin pe care îl descoperă online? Dacă respectați o bună strategie SEO locală, veți avea listări și informații comerciale consistente pe web, care includ numele companiei, orele de funcționare, adresa și numărul de telefon – toate informațiile care facilitează accesul unui căutător de a vizita business-ul dvs. și de a deveni clientul dvs.