Somnul este prioritar. Schimbările de alimentație și, bineînțeles, organizarea programului în așa fel încât să reușești să te și odihnești. La capitolul frumusețe, există câteva elemente-cheie pe care să le folosești în perioadele cu multă oboseală.

Măștile faciale

Pregătite în casă sau cumpărate, măștile faciale impun, prin modul de întrebuințare, investirea unor minute prețioase în relaxare. Caută variante cât mai naturale și aplică-le, cel mai bine, seara, după duș. Ai nevoie de circa 20 de minute pentru ca acestea să-și facă efectul, timp în care te poți delecta ascultând o muzică bună sau, pur și simplu, odihnindu-te. Renunță și la tabletă sau telefon în această perioadă.

În jurul ochilor

Aici se observă, de regulă, semnele de oboseală. Pentru a le contracara, păstrează în frigider câteva dischete demachiante pe care să le folosești dimineața, presându-le ușor în zona ochilor. Poți face același lucru și cu crema de ochi. La aplicare, folosește mișcări ușoare, de tapotare.

Masajul facial

Este recomandat în fiecare zi. Un minut de masaj în care să-ți folosești buricele degetelor pentru a întinde pielea și a stimula circulația sanguină este suficient. Mișcările pot fi circulare sau ascendente.

Roșu în obraji

Un truc rapid este să muți centrul atenției de la zona ochilor la cea a pomeților. Folosește un blush într-o nuanță naturală pentru a contura forma feței și a-i readuce puțină culoare și lumină.

Citește despre beneficiile celui mai cunoscut energizant natural, mierea –http://www.libertateapentrufemei.ro/articol/mierea-energizant- natural-114631

Copyright: puhhha / 123RF Stock Photo