Obezitatea la copii – 10 alimente care mențin sub control greutatea copiilor

Obezitatea la copii - 10 alimente care mențin sub control greutatea copiilor

Obezitatea la copii atrage la sănătate precară și apariția multor probleme. Alimentația și mișcarea sunt importante. Iată ce alimente vă pot ajuta.

Obezitatea nu este limitată doar la națiunile dezvoltate, a crescut și în țările în curs de dezvoltare și este, din păcate, cel mai neglijat subiect.

Obezitatea nu are nimic de-a face cu sănătatea. O persoană grasă poate să nu aibă în mod necesar toți nutrienții în cantități adecvate.

Trebuie să înțelegem de ce obezitatea este o problemă, recunoscând pericolele pe care le are pentru bunăstarea noastră.

Este una dintre cauzele principale în diabet zaharat prematur, probleme cardiace, hipertensiune, osteoporoză, probleme hepatice și dezechilibru hormonal în grupa de vârstă adolescentă.

Nectarinele previn anemia la copii. 10 beneficii pe care le au aceste fructe pentru copii și adulți

Obezitatea la copii – regulile de aur

– Activitatea fizică, care este de neînlocuit

– O dietă sănătoasă

Activitatea fizică trebuie făcută, dar cu siguranță vă putem ajuta cu niște super-alimente pentru a aborda obezitatea copilului dumneavoastră.

Super-hrana nu este bine definită, copilul are nevoie de alimente ambalate bine cu substanțe nutritive .

Obezitatea la copii – 10 alimente care mențin sub control greutatea copiilor

1. Iarbă de grâu

Este o iarbă tânără de plantă de grâu comun, o iarbă comestibilă, care este în mare parte ieftină, se găsește în mod obișnuit și este cea mai fezabilă super-hrană.

Disponibilă sub formă de suc, capsule, tablete, pulberi, aceasta poate fi cultivată și într-un spațiu mic de bucătărie.

Încurajați copilul să ia niște boabe de grâu și să le cultive într-un ghiveci.

Poți să iei lăstari proaspeți, să-i zdrobești și să iei sucul.

Iarba este plină de nutrienți cum ar fi clorofila, care este cel mai important constituent.

Este detoxifiant pentru sânge, crește metabolismul, ajută la scăderea în greutate.

Antioxidanții, vitaminele A, vitamina C, vitamina E și seleniul – acești nutrienți acționează ca antibacterieni și antiseptici.

Ei reduc nivelul de zahăr din sânge și cresc metabolismul corpului.

2. Nucile de cocos

Nuca de cocos și uleiul de nucă de cocos sunt pline de substanțe nutritive care ajută la reducerea grăsimii în organism.

Nuca de cocos are multe minerale cum ar fi cuprul, fosforul, fierul, magneziul, fosforul, seleniul si o cantitate placuta de vitamina C, care ajută la menținerea elasticității pielii.

Împreună cu aceasta, seleniul ajută la reducerea inflamației articulare.

Împreună cu substanțele nutritive, nuca de cocos ajută digestia, ameliorează orice iritație întestinală și îmbunătățește starea stomacului.

Fibrele ajută la creșterea motilității gastrice și reduce pofta de mâncare.

Deci da, utilizați ulei de nucă de cocos în prepararea alimentelor și, de asemenea, în loc de băuturi aromate și băuturi carbogazoase, apa de nucă de cocos poate face minuni.

Vitamina B3 (niacina) – 8 beneficii pe care le are pentru organism

3. Iaurtul grecesc

Iaurtul grecesc are o consistență mai groasă și o concentrație ridicată de proteine. Deci, o cantitate nutritivă mare într-o cantitate fizică scăzută este atinsă.

Cantitatea sa mare de proteine ​​are grijă de necesarul zilnic de proteine.

De asemenea, natura sa probiotică ajută digestia corectă și evită durerile de burtă.

4. Migdalele

Probabil acestea sunt cele mai nutritive alimente de pe piață fiind o mare sursă de potasiu, calciu, vitamina E, magneziu, fosfor și fier.

Acestea ajută la scăderea în greutate, reducând masa de grăsime, scăzând, de asemenea, BP sistolic (benefic pentru adulți).

4-5 migdale pe zi sunt suficiente pentru a profita de beneficiile lor. Și, da, un înlocuitor excelent pentru bomboanele zilnice.

5. Citricele

Acestea sunt o sugestie comună pentru obezitate. Cresc metabolismul corpului și ajută la reducerea greutății, dar ajută și la prevenirea obezității și oferă mult mai multe beneficii pentru sănătate.

Ele sunt bogate în vitamine cum ar fi C și vitamina A și minerale precum magneziu, potasiu, calciu, împreună cu proprietăți antioxidante.

6. Ovăzul

Un mare înlocuitor al zahărului de dimineață, are o cantitate mare de fibre care scade colesterolul din sânge, mărește circulația intestinului și reduce pofta de mâncare.

Ovăzul boabe este foarte versatil, căci poate fi adăugat într-o cantitate mică în preparatele zilnice.

7. Cartofii dulci

Aceste legume rădăcinoase sunt încărcate cu vitamina C, vitamina A, potasiu și magneziu.

Vitamina A aproape că îndeplinește cerințele zilnice de vitamina A, astfel ajută la menținerea vederii sănătoase și luptă împotriva inflamațiilor.

8. Spanacul

Ieftin, ușor de utilizat și încărcat cu substanțe nutritive, inundat cu antioxidanți, vitamina C, beta-caroten, vitamina K și fier!

Este încărcat literalmente cu toate aceste substanțe nutritive.

Poate fi adăugat într-un sandwich, salate, omlete, etc. Nu trebuie ignorat!

Diabetul la copii. Ce ar trebui să știi despre această boală

9. Mierea

Are prea multe beneficii; este antibacteriană, antiinflamatoare, are proprietăți calmante, crește absorbția calciului și oferă energie instantanee fără creșterea insulinei, spre deosebire de zahăr.

Este, de asemenea, bogată în minerale precum cuprul, magneziul, fierul și calciul.

Una dintre cele mai iubite proprietăți este că nu crește nivelul de zahăr din sânge deoarece are maximum de fructoză, deci este un mare substitut natural pentru zahăr, gemuri și jeleuri.

10. Usturoi

Există multe alte super-alimente care pot fi incluse aici, dar lista noastră ar fi incompletă fără acest condiment.

În afară de faptul că oferă un gust deosebit mâncării, are proprietăți antimicrobiene grozave, protejează de bacterii și viruși.

În afară de aceasta, reduce nivelul de colesterol și este benefic pentru problemele cardiace.

Desigur, mai sunt multe alte super-alimente, dar puteți începe cu acestea.

O sănătate exterioară pornește din interior, așa că oferă-i copilului un stil de viață sănătos!

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto

Loading...