Nu este cea mai fericită perioadă din istoria modei pentru construcția și identificarea stilului personal. Vremurile sunt bizare și se raportează la factori superficiali și subiectivi mai ales atunci când se identifică un anume trend vestimentar. Bunăoară, să-ți atârne la încheietura cotului o geantă cu un logo aparținând unei mari case de modă este o condiție sine-qua-non pentru o etichetă socială la care aspiri și pe care vrei s-o atingi. Geanta de firmă te ajută să urci câteva trepte stilistice în ochii celor care judecă mulțimea după brandurile pe care le poartă. Probabil că nu există ieșire din acest cerc vicios, singura scăpare fiind gradul de civilizație, educație și scara de valori a persoanelor aflate de partea cealaltă a baricadei. O geantă de firmă nu este un îndreptar pentru stil. Nu-ți oferă coerență în exprimare, nu-ți echilibrează gândurile și nu te ajută să reții mai abitir ideile importante ale vieții. Geanta de firmă este o carte de vizită în cercul oamenilor care judecă această aparență și un simplu accesoriu practic în ochii celor care caută alte adevăruri în viață. Nu întotdeauna o geantă branduită este un atribut al calității. Există genți și poșete confecționate din cea mai bună piele, cu cea mai bună căptușeală și cu cel mai de calitate fermoar și totuși nu poartă semnătura unui designer de top sau a unei case celebre.
O geantă de firmă se cumpără atunci când tot statutul personal se raportează și este în strânsă concordanță cu… firma. Nu poți să alegi să cumperi o geantă de firmă și să te trădeze hainele modeste și prost croite de artizanii chinezi sau de muncitorii din Bangladesh. Geanta de firmă cere blugi de firmă, sacou de designer, rochii din colecții capsulă și un întreg arsenal de alte firme care să însoțească geanta ca să nu se simtă stingheră. Este o întreagă tevatură. Dar categoric nu merită să-ți spargi pușculița sau să strângi bănuț cu bănuț din economii personale doar ca să-ți cumperi un accesoriu care este apanajul unui alt mod de viață mult mai deprins cu o astfel de lume creată din logo-uri.

Sursa foto:123rf.com