Nucșoara combate insomnia – iată cum o folosești

Nucșoara combate insomnia - iată cum o folosești

Nucșoara combate insomnia și alte probleme legate de somn. Acest condiment are multiple beneficii asupra sănătății corpului. Află cum trebuie să folosești nucșoara pentru a dormi mai bine.

Acest remediu ce folosește nucșoara combate insomnia și alte probleme ale somnului.

Are multe beneficii și proprietăți pentru organism – elimină toxinele, îmbunătățește digestia, sistemul imunitar.

Nucșoara combate durerile menstruale, diareea și balonarea.

Nucșoara are proprietăți sedative, fiind astfel benefice în cazul insomniei.

Nucșoara combate insomnia – iată cum o folosești

Ai nevoie de puțină nucșoară pisată – 1/4 linguriță pe care o pui într-un pahar cu apă caldă.

Consumă băutura cu circa 4-5 ore înainte de a te culca.

Consultă medicul sau nutriționistul înainte de a urma acest tratament.

Nucșoara poate deveni toxică dacă este consumată în cantități mai mari, cu moderație nu ne face rău.

Nucșoara combate insomnia – factorii care o provoacă

Cel mai adesea, insomnia este rezultatul unui somn prost.

Poate fi cauzată de afecțiuni fizice sau psihice, poziții de somn nepotrivite, ritualuri la fel de nepotrivite înainte de culcare, etc.

Cei mai comuni factori care pot conduce la insomnie sunt

– probleme neurologice

– probleme endocrine (mai ales cu tiroida)

– dureri cronice

– alergii sinusale/nazale

– probleme gastrointestinale

– dureri de spate (la mijloc)

– artrita

– astm.

Somnul bun poate fi afectat și de substanțe precum nicotina, cafeina, alcoolul, etc.

Cele mai comune simptome ale insomniei sunt

– memorie slabă

– iritabilitate

– oboseală crescută

– schimbări de stare

– anxietate

– concentrare slabă

– scăderea motivării/energiei.

Sursa foto