Noua dietă cu cartofi

Noua dietă cu cartofi

Multe persoane nu consumă cartofi la dietă, pe motiv ca îngraşă. Dar, dacă sunt incluşi inteligent în alimentaţie, combat cu succes kilogramele nedorite. Această metodă de slăbire este uşor de urmat şi poate fi ținută şi în perioada de post.

 

Ziua 1

Mic dejun: un ceai (fără zahăr), 50 g pâine graham/tărâțe (două felii), o felie de tofu (brânză de soia).
Prânz: 200 g mâncare de mazăre, 200 g salată (frunze de salată verde sau varză, sfeclă, morcovi).

Gustare: 250 ml compot de mere (sau un măr/două prune/o pară).
Cină: doi cartofi fierţi de mărime medie, iaurt (maxim 2% grăsime), un praf de sare.
Ziua a doua
Mic dejun: un ceai, 50 g pâine graham/tărâțe, 50 g pate vegetal.
Prânz: 200 g mâncare de mazăre, 200 g salată (frunze de salată verde sau varză, sfeclă, morcovi).
Gustare: 250 ml compot de mere/un măr/două prune/o pară.

Cină: 250 g cartofi copţi cu legume la cuptor.
Ziua a 3-a
Mic dejun: un ceai, 250 ml lapte de soia cu cacao, o linguriță de miere.
Prânz: mâncare de praz (cu 4 linguri ulei de măsline, 2 linguri oţet, sare), 200 g salată la alegere.

Gustare: 250 ml compot de mere/un fruct.
Cină: doi cartofi fierţi, 200 g salată verde cu puțină sare și lămâie.
Ziua a 4-a
Mic dejun: un ceai, 250 ml lapte de soia, 50 g cereale integrale.
Prânz: 2 cartofi copţi și răciți cu brânză de soia, două linguriţe de miere.

Gustare: 250 ml compot de mere/un fruct.
Cină: 1/2 cartof dulce fiert (asezonat cu curry sau alte condimente), 200 g salată verde cu puțină sare și lămâie.
Ziua a 5-a
Mic dejun: un ceai, 250 ml lapte de soia, 50 g cereale integrale.
Prânz: 1/2 cartof dulce fiert (asezonat cu curry sau alte condimente), 200 g salată verde cu puțină sare și lămâie.

Gustare: 250 ml compot de mere/un fruct.
Cină: 8 ciuperci (de mărime medie) la grătar, 150 g mix de legume.
Ziua a 6-a
Mic dejun: un ceai, 50 g pâine uscată în cuptor, o felie de brânză de soia.
Prânz: 1/2 cartof dulce fiert (asezonat cu curry sau alte condimente), 200 g salată verde cu puțină sare și lămâie.

Gustare: 250 ml compot de mere/un fruct.
Cină: doi cartofi fierţi de mărime medie, iaurt (maxim 2% grăsime), un praf de sare.
Ziua a 7-a
Mic dejun: un ceai, 50 g pâine uscată în cuptor, o felie de brânză de soia.

Prânz: 1/2 cartof dulce fiert (asezonat cu curry sau alte condimente), 200 g salată verde cu puțină sare și lămâie.

Gustare: 250 ml compot de mere/un fruct.
Cină: 250 g cartofi copţi cu legume la cuptor.

Important!

  • Hidratează-te corect și bea măcar 1,5 litri – 2 litri de apă pe zi, în funcție și de efortul depus.
  • Structurează-ți programul astfel încât să incluzi măcar 30 de minute de mișcare în fiecare zi.
  • Urmează o dietă de slăbire doar după avizul medicului.

 

Credit foto: Flickr.com