Motive pentru care nu reușești să slăbești după sarcină

Motive pentru care nu reușești să slăbești după sarcină

Hai să discutăm care sunt acele motive pentru care nu reușești să slăbești după sarcină. Ele pot fi multe, dar cu puțină atenție lucrurile se pot schimba în bine pentru tine.

Unele studii arată că poate dura, cel puțin, precum durata unei sarcini pe termen lung pentru a avea corpul la dimensiunea și forma de dinainte de sarcină.

Discutați întotdeauna cu medicul înainte de a vă întoarce la rutina exercițiilor.

Alimentația corectă după nașterea prin cezariană

Motive pentru care nu reușești să slăbești după sarcină

Nu ții cont de nimic

Țineți minte că alimentele sănătoase au calorii.

Cele sănătoase, cum ar fi fructele cu coajă lemnoasă, cerealele integrale sunt alimente benefice care susțin energia și funcția corporală.

Dar când consumați mai multe calorii decât ar putea arde corpul, chiar și caloriile din așa-numitele superalimente vor fi stocate ca grăsimi.

Fiți conștiente de dimensiunile porțiilor, faceți-vă timp să citiți etichetele produselor alimentare.

Lipsa somnului

Nu este deloc surprinzător faptul că atât modul cât și durata somnului odihnitor al unei mame devin instantaneu compromise când bebe ajunge acasă.

Pe măsură ce somnul scade, nivelurile de cortizol cresc, ceea ce duce la incapacitatea mamei de a metaboliza eficient caloriile.

Din păcate, acest lucru este inevitabil și o așteptare onestă a noii maternități.

Pentru a menține cortizolul normal, asigurați-vă că diminuați excesul din alte surse posibile, cum ar fi cofeina, stresul și supraîncărcarea în sală.

Colesterol mare? Alimente de evitat

Lucrurile greșite postnatale

Orice mamă este suficient de norocoasă pentru a avea energia, să nu mai vorbim de timp, pentru a face un antrenament de rutină.

Cele mai multe femei care au născut normal trebuie să aștepte cel puțin 6-10 săptămâni înainte de a începe orice program de exerciții postnatale.

Este, de asemenea, esențial să obțineți o aprobare de la un medic înainte de a începe o rutină de fitness.

Făcând prea mult, prea repede, poate duce la orice număr de complicații, inclusiv Diastasis Recti – separarea peretelui abdominal.

Odată ce aveți ok-ul pentru exerciții fizice după naștere, luați în considerare consultanța cu un expert în fitness.

Susținerea apropiaților

Pierderea în greutate necesită sprijin din partea celor din jurul nostru.

Unele mame noi sunt răsfățate de familie și prieteni cu tot felul de bunătățuri.

Este firesc să doriți să vă bucurați de alimentele de confort și să vă răsfățați culinar, dar nu uitați de țelul vostru.

Sunt și mame care se pot confrunta cu gelozie din partea prietenilor, care nu au aceleași succese la slăbit.

Este crucial să aveți oameni care să vă poată sprijini cel mai bine obiectivele de sănătate.

Dacă acest lucru nu vă reușește, nu vă fie teamă să eliminați situațiile sau persoanele din viața voastră stresante.

Beneficiile consumului de tărâțe de ovăz

Răbdare

Faceți o pauză, respirați și concentrați-vă asupra a ceea ce puteți face astăzi pentru a vă deplasa spre obiectivul final.

Studiile arată că cele mai eficiente planuri de pierdere în greutate sunt cele care urmăresc o pierdere de 1-2 kilograme pe săptămână.

Aceasta este o țintă sănătoasă pentru mamele noi, ocupate.

Prin stabilirea de obiective realiste și realizabile, cum ar fi mersul pe jos timp de 30 de minute în fiecare zi sau eliminarea alimentelor grase și procesate.

Amintiți-vă: Discutați întotdeauna cu medicul înainte de a începe orice program de fitness postnatal.

Va trebui să așteptați cel puțin șase săptămâni după ce ați efectuat o operație cezariană înainte de a reveni la sala de sport.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto

Loading...