Migdalele, sursă bună de acid folic și vitamina E

Migdalele, sursă bună de acid folic și vitamina E

Migdalele sunt o sursă bună de acid folic, vitamina E și magneziu, iar beneficiile lor pentru organism nu se opresc aici. Susțin sănătatea creierului, dar și a minții. Află de ce ar trebui să le consumi zilnic.

Beneficiile migdalelor pentru organism sunt numeroase.

Sunt folosite frecvent ca soluție împotriva constipației, problemelor respiratorii, ale inimii, răceli, anemii, impotență, diabet.

De asemenea, migdalele sunt bune și pentru sănătatea părului, pielii (în psoriazis) și a dentiției.

Migdalele, sursă de vitamine și minerale

Aceste fructe lemnoase sunt o sursă bogată de vitamina E, calciu, fosfor, fier, magneziu, zinc, seleniu, cupru, niacină.

În comparație cu alte nuci, migdalele sunt printre cele mai bogate în nutrienți și compuși benefici organismului.

Pot fi consumate ca atare, dar se poate extrage și uleiul din ele fiind intens apreciat pentru calitățile sale.

Laptele de migdale este o băutură delicioasă, dar și o aletrnativă mai puțin nutritivă a laptelui de vacă.

Consumul pe stomacul gol de migdale crește viteza de absorbție a nutrienților săi.

Pot fi lăsate peste noapte la înmuiat, pentru a fi consumate a doua zi dimineața.

Pot fi consumate fără pieliță, aceasta putând da anumite alergii.

Nutrienții sunt în pulpă, nu în această coajă subțire.

Migdalele, beneficii pentru organism

Fac bine creierului

Nutrienții din compoziție ajută la dezvoltarea și sănătatea creierului uman.

Consumul lor influențează nivelul de inteligență și au fost considerate un aliment esențial din dieta copiilor în creștere.

Conțin doi nutrienți vitali pentru creier – riboflavina și L-carnitina.

Cele două ajută la creșterea activității creierului dar și la reducerea riscului de aparișie și a simptomelor bolii Alzheimer.

Migdalele sunt foarte bune pentru sistemul nervos central.

Reglează colesterolul

Consumul regulat ajută la creșterea nivelului de colesterol bun și la scăderea celui rău, rezultând astfel un echilibru.

Ajută sănătății oaselor

Aceste nuci suunt o sursă fantastică de vitamine și minerale, printre care și fosfor.

Fosforul poate avea un impact considerabil asupra oaselor și dinților oferindu-le durabilitate și întărindu-le, prevenind și apariția oseoporozei.

Fac bine inimii

Grăsimile monosaturate, proteinele și potasiul din migdale fac bine inimii.

Vitamina E este un bun antioxidant ce reduce și riscul aparișiei bolilor de inimă.

Prezența magneziului poate ajuta la evitarea atacurilor de inimă.

Flavonoidele din coaja subțire se combină cu vitamina E pentru a forma un scut puternic împotriva distrugerii pereților arterelor.

O dietă de câteva zile cu migdale poate îmbunătăți funcția vasculară.

Sursă de acid folic

Sunt o sursă bună de acid folic și ajută la reducerea nivelului de homocisteină ce cauzează depunerea grăsimilor pe artere.

Mai mult, acest folic recomandat în perioada de sarcină poate fi ușor asimilat de organism.

Acidul folic reduce incidența aparițiilor defectelor la naștere la bebeluși.

Stimulează creșterea celulelor sănătoase și a formării de noi țesuturi.

Defectele tubului neural sunt unele dintre cele mai frecvente malformații congenitale.

Medicul specialist recomandă suplimente cu acid folic femeilor însărcinate pentru a se asigura dezvoltarea corectă a tubului.

Migdalele au suficient acid folic pentru a păstra sănătatea mămicilor și bebelușilor.

Ajută la slăbit

Laptele de migdale neîndulcit poate fi folosit în curele de slăbire.

Grăsimile monosaturate satisfac apetitul și previn mâncatul peste măsură.

Fibrele din compoziție oferă sensația de sațietate, astfel că nu vei mai fi tentată să mănânci mult.

Sunt excelente pentru persoanele supraponderale, căci au puține calorii.

Sunt recomandate în dietă 1-2 ori pe săptămână pentru menținerea siluetei.

Ajută și la eliminarea toxinelor din organism.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Migdalele ne dau energie

Prezența manganului, a cuprului și riboflavinei ajută la producerea de energie și a ratei metabolice.

O mână de migdale pe zi te satură fără a trebui să-ți faci griji din pricina caloriilor și grăsimilor.

Previn cancerul

Consumul regulat de migdale ajută la prevenirea cancerului, mai ales a celui de colon.

Ajută tranzitul intestinal, luptă împotriva constipației, elimină toxinele din organism.

Fibrele ajută mai ales la reducerea apariției acestui cancer de colon.

Au grijă de sănătatea pielii

Uleiul de migdale este excelent pentru masaj, mai ales la bebeluși.

Laptele de migdale este adăugat în diferite săpunuri, căci ajută la protejarea pielii și o hidratează.

Previn constipația

Fiind bogate în fibre, migdalele previn constipația.

Este important să bei o cantitate suficientă de apă atunci când consumi migdale pentru a grăbi procesul digestiv și pentru a beneficia de efectul nucilor.

Un număr de 4-5 migdale este suficient pentru a ajuta tranzitul intestinal.

Migdale, dezavantaje

Precum multe alimente, și migdalele au o parte negativă.

Conțin oxalați care, în cantitate mare, pot cauza cristalizarea. Acest lucru conduce la apariția diferitor probleme.

Persoanele care au probleme la nivelul rinichilor sau vezicii urinare ar trebui să consume cu prudență (sau să evite) migdalele.

Sursa foto