Migdalele și beneficiile lor pentru corpul uman

Migdalele și beneficiile lor pentru corpul uman

Migdalele sunt cunoscute pentru proprietățile lor, sunt versatile și sunt sănătoase nu numai atunci când ții o dietă. Află mai multe despre beneficiile migdalelor.

Migdalele au fost studiate pe scară largă pentru beneficiile lor asupra sănătății inimii, diabetului și managementului greutății.

Combinația de nutrienți, proteine pe bază de plante, fibre, grăsimi mononesaturate, substanțe nutritive cheie – vitamina E, magneziu, le fac o gustare sănătoasă pentru inimă.

Un studiu din 2017 a constatat că americanii, în special copiii, care au înlocuit gustările alimentare cu migdale sau alte fructe cu coajă lemnoasă, au înregistrat o creștere importantă a consumului de nutrienți.

Grăsimile monosaturate – de ce sunt bune pentru organism și unde le găsim

În studiul a peste 17.000 de copii și adulți, participanții au avut ca gustare migdale.

Cercetătorii au descoperit că participanții consumau mai puține calorii goale, grăsimi solide, sodiu, grăsimi saturate, carbohidrați și zaharuri adăugate.

Băuturile și grăsimile bune au crescut semnificativ, la fel ca și magneziul, fibrele și proteinele cu o marjă mică.

Migdalele și beneficiile lor pentru corpul uman

Migdalele sunt bogate în fibre, calciu, vitamina E, riboflavina și niacină decât orice altă nucă.

Aproximativ 23 de migdale asigură 6 grame de proteine și 4 grame de fibre, riboflavină, calciu și potasiu, vitamina E.

În plus, migdalele sunt alimente cu indice glicemic scăzut.

La fel ca alte fructe cu coajă lemnoasă, migdalele conțin o cantitate destul de mare de grăsime, aproximativ 14 grame la o porție.

Din fericire, aproximativ două treimi din acesta sunt grăsimi monosaturate sănătoase pentru inimă.

10 alimente care combat inflamațiile din corp

Un studiu din 2005 a arătat că migdalele conțin sunt bune de consumat în întregime, cu tot cu pielea de culoare brună decât decojite.

Studiul a identificat 20 de flavonoide puternice antioxidante din pielea migdalelor.

Combinat cu conținutul ridicat de vitamina E din migdale, aceste flavonoide oferă un pachet nutrițional unic, cu beneficii asupra nivelului de colesterol, inflamației și multor altora.

Migdalele și beneficiile lor pentru corpul uman

1. Ajută inima

Probabil că cea mai bună calitate a migdalelor este că acestea sunt bune pentru inima ta.

Aproape două decenii de cercetare arată că migdalele pot ajuta la menținerea inimii sănătoase și a nivelului sănătos de colesterol.

Un articol din 2009 al revistei American Journal of Clinical Nutrition (AJCN) a analizat dovezile privind consumul de nuci și o varietate de probleme de sănătate.

Consumul de nuci a fost legat de un risc mai mic de boli de inimă.

Studiile au arătat o reducere medie a riscului de deces din cauza bolilor de inimă cu 37%, sau „8,3% … pentru fiecare porție săptămânală de nuci.

Înlocuirea grăsimilor saturate cu migdale poate, de asemenea, ajuta la scăderea nivelului de colesterol LDL (cel rău).

Multe studii au legat potasiul de tensiunea arterială scăzută deoarece promovează vasodilatația.

Simptomele și pericolele deficienței de calciu în organism

Cei care au consumat 4,069 mg de potasiu în fiecare zi și-au redus riscul de boli cardiovasculare și boli cardiace ischemice cu 37% și 49%, comparativ cu cei care au luat 1,793 mg pe zi.

Magneziul este, de asemenea, esențial pentru sănătatea inimii.

Potrivit Centrului Medical al Universității din Maryland, unii medici au observat rezultate pozitive de la acordarea pacienților care au suferit de insuficiență cardiacă doze de magneziu.

Există, de asemenea, o legătură între riscul scăzut al bolilor cardiace la bărbați și consumul de magneziu.

Migdalele pot fi chiar bune pentru cei care suferă de hiperlipidemie (exces de lipide sau lipoproteine din sânge).

2. Ajută la pierderea kilogramelor în plus și previn îngrășarea

Cu combinația lor de proteine, fibre, grăsimi bune, migdalele sunt o opțiune gustoasă pentru a ajuta la menținerea foamei sub control.

Au puține calorii, au grăsimi sănătoase și ajută în dietele de slăbire.

Ele nu numai că nu îngrașă, dar ajută și la prevenirea re-acumulării de kilograme pierdute.

Consumate moderat și regulat, migdalele previn supraponderabilitatea și obezitatea.

5 trucuri cu ajutorul cărora să faci mâncarea gustoasă mai sănătoasă

3. Bune în dietele fără gluten

Migdalele sunt fără gluten în mod natural și sunt un supliment nutritiv bogat în nutrienți.

Deoarece dietele fără gluten pot fi scăzute în fier, fibre, vitamine B și proteine și bogate în grăsimi saturate și zahăr, este important să ajuți la umplerea acestor lacune și să optimizați nutriția.

Toate formele de migdale, inclusiv făina de migdale, lapte de migdale și unt de migdale, sunt adaosuri excelente pentru cei care aleg un stil de viață fără gluten.

4. Pot fi consumate de diabetici

Prin consumul de midgale se reduce și riscul de a face diabet, boli de inimă, reglează nivelul de zahăr din sânge.

Ele pot chiar să scadă indexul glicemic al unei mese copioase.

Ce se întâmplă în organismul tău atunci când mănânci grăsimi

5. Oferă energie

Migdalele sunt o sursă bună de energie, mai ales că ele conțin riboflavină, mangan și cupru.

Riboflavina sau vitamina B2 ajută la producerea celulelor roșii și eliberează energia din carbohidrații consumați.

Manganul și cuprul sunt componente ale unei enzime care oprește radicalii liberi în mitocondrii, în care celulele noastre produc energie.

În acest fel, aceste minerale pot ajuta la menținerea fluxului de energie al organismului.

6. Reduc riscul de a face cancer

Consumate cu regularitate, migdalele pot reduce riscul de cancer la femei, în special cel colorectal și endometrial.

Antioxidanții și vitaminele din migdale luptă împotriva bolilor.

7. Previn calculii biliari

Grăsimile și fibrele din migdale pot preveni formarea calculilor biliari.

Cei care consumă regulat migdale au cu 25% mai puțină nevoie de o operație de colecist, față de ceilalți care nu le mănâncă.

Migdalele și reacțiile adverse

Sunt persoane alergice la nuci, inclusiv la migdale. Unele alergii pot fi chiar severe.

Simptomele sunt dureri de burtă, diaree, dificultăți la înghișire, congestie nazală, greață, mâncărimi.

Alergiile pot să apară de la toate produsele care conțin midgale.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto

Loading...