Migdalele ajută la dezvoltarea și creșterea copilului. Află ce conțin și ce beneficii au

Migdalele ajută la dezvoltarea și creșterea copilului. Află ce conțin și ce beneficii au

Migdalele ajută la creșterea copilului, la dezvoltarea creierului, previn anemia, sunt bogate în nutrienți. Consumă câteva migdale crude în fiecare zi și vei avea parte de multe beneficii.

Beneficiile pentru sănătate ale migdalelor sunt extinse și sunt frecvent utilizate ca o soluție sănătoasă pentru ameliorarea tulburărilor cardiace, a diabetului, constipației, tulburărilor respiratorii, tusei, anemiei și impotenței.

De asemenea, ele ajută la păr, la piele (psoriazis) și la îngrijirea dentară.

Migdalele sunt semințele fructelor cultivate din migdal. Numele științific al acestor fructe uscate este Prunus dulcis și sunt originare din Orientul Mijlociu, India și Africa de Nord.

Ele se găsesc acum în locuri precum Iran, Arabia Saudită, Liban, Turcia, Siria, Iordania și Israel.

Gustul de migdale variază de la dulce la amar și ambele sunt ușor disponibile pe piețe.

Migdalele dulci sunt comestibile, în timp ce cele amare sunt folosite pentru fabricarea uleiului, un ulei comun care este folosit pentru a adăuga aromă la alimente.

Ele sunt de obicei consumate crude, dar mulți oameni le adaugă și ca ingrediente în salate și alte feluri de mâncare.

Laptele de migdale este o băutură delicioasă și o alternativă la laptele de vacă.

Puteți mânca migdalele crude, de preferință pe stomacul gol, pentru a crește și accelera absorbția nutrienților lor.

Le puteți înmuia în apă peste noapte, pentru a le mânca în dimineața următoare.

Migdalele zdrobite sunt, de asemenea, o garnitură minunată pentru numeroase feluri de mâncare.

10 surse alimentare bogate în crom pe care să le introduci în dieta ta

Migdale – valori nutriționale

Migdalele sunt nutritive și o sursă bogată de vitamina E, calciu, fosfor, fier și magneziu.

De asemenea, conțin zinc, seleniu, cupru și niacină. Comparativ cu toate celelalte nuci, ele sunt mai bogate în nutrienți și componente benefice.

Migdalele ajută la dezvoltarea și creșterea copilului. Află ce conțin și ce beneficii au

Acestea sunt cunoscute pentru a avea o mare valoare medicală și sunt bune la gust.

Acestea sunt principalele motive pentru care atât de mulți oameni le adaugă proactiv în dieta lor.

1. Ajută sănătății creierului

Migdalele sunt o sursă bogată de substanțe nutritive care contribuie la dezvoltarea și sănătatea creierului uman.

Acestea au fost conectate la un nivel intelectual mai înalt și au fost de mult considerate un element esențial de hrană pentru copii în creștere.

Aceste fructe uscate conțin doi nutrienți vitali ai creierului, riboflavina și L-carnitina, care s-au dovedit a crește activitatea creierului, ducând la noi căi neuronale și la scăderea apariției bolii Alzheimer.

Studiile au arătat că migdalele din dietă, precum și uleiul de migdale, sunt nutritive pentru sănătatea generală și funcționarea sistemului nervos.

Multe mame oferă copiilor lor migdale în apă în fiecare dimineață.

Două sau trei migdale sunt suficiente și puteți elimina stratul exterior, coaja, dacă provoacă reacții alergice, deoarece majoritatea substanțelor nutritive nu sunt ținute în ea.

2. Reglați nivelul colesterolului

Consumul regulat de migdale contribuie la creșterea lipoproteinelor cu densitate ridicată.

Nivelurile de colesterol HDL și reduc lipoproteinele cu densitate scăzută, adică nivelurile de colesterol LDL.

Acest echilibru este vital pentru un nivel sănătos de colesterol, iar o reducere a colesterolului LDL este întotdeauna un lucru bun.

Rozmarinul și beneficiile sale – 25 de motive să îl consumi mai des

3. Îmbunătățiți sănătatea oaselor

Migdalele sunt o sursă fantastică de multe vitamine și minerale, iar fosforul este desigur numărat printre ele!

Fosforul poate avea un impact considerabil asupra rezistenței și durabilității oaselor și dinților, prevenind în același timp apariția unor afecțiuni legate de vârstă, cum ar fi osteoporoza.

4. Prevenirea bolilor cardiace

Grăsimile monosaturate, proteinele și potasiul conținute în migdale sunt esențiale pentru sănătatea inimii.

Vitamina E este un antioxidant eficient și reduce riscul de boli de inimă, în timp ce prezența de magneziu în migdale poate ajuta la evitarea atacurilor de inimă.

Acestea ajută la reducerea prezenței și a impactului proteinelor C reactive (CRP), care determină inflamația dăunătoare arterei.

Ele sunt, de asemenea, o mare sursă de acid folic. Prin urmare, ele ajută la reducerea nivelului de homocisteină, care determină acumularea de plăci grase în artere.

În plus, flavonoidele din pielea de migdale se combină cu vitamina E pentru a forma un scut puternic împotriva deteriorării peretelui arterei.

Cercetările sugerează că o dietă pe termen scurt îmbogățită cu migdale poate îmbunătăți funcția vasculară la bărbații sănătoși asimptomatici cu vârsta cuprinsă între 20 și 70 de ani, fără niciun efect asupra markerilor stresului oxidativ.

5. Consolidarea sistemului imunitar

Corpul tău are multe componente care adaugă la sănătatea generală, inclusiv alcalinitatea sistemelor.

Migdalele sunt mari surse de materii alcaline, iar acest lucru este cunoscut pentru a beneficia de forța sistemului imunitar, precum și pentru a spori capacitatea de prevenire a bolilor și a diferitelor stări de sănătate.

Împreună cu contribuția migdalelor la nivelurile alcaline, ele au și un conținut ridicat de vitamina E, un antioxidant puternic.

Vitamina caută toți radicalii liberi dăunători din organism și îi elimină. Antioxidanții cum ar fi vitamina E găsită în migdale afectează toate bolile majore, inclusiv cancerul și bolile cardiace.

Cercetările au arătat de fapt că persoanele care iau niveluri ridicate de vitamina E sunt de fapt 30-40% mai puțin susceptibile de a contracta boli de inimă.

Dovlecelul este o sursă bună de calciu și magneziu pentru copii

6. Îngrijirea pielii

Beneficiile migdalelor în ceea ce privește sănătatea pielii sunt bine cunoscute, iar masajele cu ulei de migdale sunt adesea recomandate copiilor nou-născuți.

Laptele de migdale se adaugă, de asemenea, la unele săpunuri, datorită reputației lor bine stabilite pentru îmbunătățirea tenului pielii.

7. Reduc inflamația

Mulți oameni cred că cuvântul „grăsime” înseamnă ceva negativ, dar, de fapt, anumiți acizi grași sunt esențiali și pot fi foarte benefici pentru sănătatea generală.

Organismul nu-și poate crea proprii acizi grași, de aceea trebuie să-i obținem din surse dietetice.

Migdalele au doi acizi grași foarte importanți, acizi linoleici și linolenici.

Acești acizi grași contribuie la reducerea inflamației în corp. Acizii grași contribuie la reducerea nivelului colesterolului LDL și promovează pielea și părul sănătos.

8. Reglați presiunea sanguină

Potasiul prezent în migdale ajută la reglarea tensiunii arteriale, iar nivelurile scăzute de sodiu ajută la controlul tensiunii arteriale fluctuante.

Celelalte substanțe nutritive țin organismul echilibrat din punctul de vedere al nevoilor esențiale, care pot preveni multe deficiențe.

Balantele vitaminelor și mineralelor sunt esențiale pentru un stil de viață sănătos, dar dacă anumite elemente sunt neglijate, întregul corp este afectat, ducând la anxietate, stres și creșterea tensiunii arteriale.

12 alimente de vară (legume și fructe) bune pentru sănătatea copilului tău

9. Stimularea producției de energie

Prezența manganului, a cuprului și a riboflavinei în migdale ajută la producerea de energie și la viteza metabolică.

10. Previn cancerul

Migdalele îmbunătățesc mișcarea alimentelor prin colon, prevenind astfel acumularea și următorul cancer de colon.

Centrul Național de Cancer a efectuat cercetări ample privind legătura dintre dieta bogată în fibre și un risc redus de cancer de colon.

11. Protejează împotriva diabetului

Migdalele contribuie la reducerea creșterii nivelurilor de glucoză și insulină după mese.

Această modulare oferă protecție diabeticilor. Migdalele ajută la reglarea absorbției și procesării glucozei.

12. Bun în sarcină

Migdalele conțin acid folic, care ajută la reducerea incidenței malformațiilor congenitale la nou-născuți. De asemenea, stimulează creșterea sănătoasă a celulelor și formarea țesuturilor.

Defectele tubului neural sunt condiții în care tubul neural este fie subdezvoltat, fie lipsește parțial în făt.

Medicii prescriu în mod regulat suplimente de acid folic la femeile însărcinate pentru a asigura dezvoltarea adecvată a tubului, iar migdalele au suficientă cantitate de acid folic pentru a menține mamele și copiii lor sănătoși.

13. Ajută la slăbit

Laptele de migdale neîndulcit poate fi folosit dacă încercați să slăbiți.

Grăsimea mono-nesaturată conținută în migdale satisface pofta de mâncare și previne hrănirea.

Fibrele dietetice din migdale contribuie la senzația de plin, în ciuda faptului că mănânci doar o cantitate mică.

Studiile au arătat că o dietă bogată în migdale, cu conținut scăzut de calorii este bună pentru persoanele obeze să asiste la eliminarea excesului de greutate.

Studiile au arătat că persoanele care consumă în mod regulat migdale (cel puțin de două ori pe săptămână) au mult mai multe șanse să rămână la greutatea lor ideală, decât cei care consumă rareori sau niciodată migdale și suferă de fluctuații ale greutății.

În cele din urmă, fibrele contribuie la mișcări consistente ale intestinului, care ajută la scăderea în greutate și la starea generală de sănătate a organismului prin eliminarea toxinelor.

18 remedii naturale care te ajută să scapi de balonare

14. Prevenirea constipării

Migdalele sunt bogate în fibre și, la fel ca majoritatea alimentelor bogate în fibre, migdalele ajută la prevenirea constipației.

Cu toate acestea, este important să beți o cantitate semnificativă de apă atunci când consumați migdale pentru a accelera procesul digestiv și efectele benefice.

Nici măcar nu trebuie să mănânci o cantitate excesivă, cantitatea de fibre din 4 sau 5 migdale este suficientă pentru a vă menține regulat digestia și mișcările intestinale.

Cu toate acestea, la fel ca orice alt aliment, migdalele au dezavantajul lor.

Acestea conțin oxalați, iar oxalații excesivi pot provoca cristalizarea, ceea ce poate duce la o serie de probleme diferite.

Oamenii care au probleme cu rinichii sau vezica biliară ar trebui să evite să mănânce migdale.

Câte calorii au migdalele

Sunt 529 de calorii într-o ceașcă de migdale.

O doză sănătoasă de migdale poate ajuta la creșterea nivelurilor bune de grăsimi mononesaturate, iar migdalele conțin și tone de minerale excelente.

Cât de multe grăsimi și proteine ​​sunt prezente în migdale

O singură ceașcă de migdale are aproximativ 11,5 grame de grăsime și 5% grame de proteine. La o ceașcă de migdale completează 529 de calorii.

Vestea bună este că cea mai mare parte a conținutului de grăsimi, cel puțin 7 grame, este grăsimea mononesaturată, care este foarte bună pentru sănătatea inimii și poate ajuta la reducerea stresului oxidativ în întregul corp.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto