Moduri naturale de a scăpa de grăsimea de pe burtă

Metode naturale de a scăpa de grăsimea de pe burtă: Alimente care ”topesc” grăsimea

Kilogramele în plus sunt o problemă majoră pentru societatea modernă. După săptămâni de izolare la domiciliu și Paște, lucrurile stau și mai rău. Folosește metode naturale de a scăpa de grăsimea de pe burtă.

Grăsimea de pe burtă nu este doar inestetică, dar și un factor de risc în bolile cardiovasculare și diabet. Folosește aceste trucuri și metode naturale pentru a scăpa de ea. Din fericire, există metode naturale de a scăpa de grăsimea de pe burtă.

 

Metode naturale de a scăpa de grăsimea de pe burtă. Renunță la obiceiurile proaste

Doi sunt factorii principali care favorizează surplusul de greutate, remarcă acad. dr. farmacist Ovidiu Bojor: 'primul este abuzul alimentar, iar cel de-al doilea este cauzat de predispoziţii genetice sau dereglări endocrine, la care se adaugă sedentarismul'. Poți să îți dai seama dacă ai prea multă grăsime pe burtă prin măsurare. Bărbații care au o circumferință a taliei mai mare de 102 cm și femeile care au mai mult de 88 cm ar trebui să ia măsuri urgente. Bineînțeles, și ceilalți pot să beneficieze de câteva sfaturi și mai pot slăbi, dar să nu ajungem chiar la obsesia taliei de viespe.

Citește și: Cum calmezi durerea de burtă prin metode naturale

Metode naturale de a scăpa de grăsimea de pe burtă: Câteva trucuri simple

– Evită băuturile cu îndulcitori. Poate ai grijă la caloriile pe care le mănânci, dar nu realizezi că sucul îndulcit sau chiar cel natural are multe calorii. Nu ai nevoie cu adevărat nici de zahăr în cafea sau ceai. Iar cappucino sau cafeaua cu frișcă sunt adevărate bombe calorice.

– Consumă mai multe proteine. Acestea stimulează metabolismul. Studii medicale arată că persoanele care consumă mai multe proteine au mai puțină grăsime abdominală. Alimente cu un conținut proteic mare sunt: ouăle, peștele, leguminoasele, nucile, alunele, carnea și produsele lactate.

– Mănâncă mai puține alimente care conțin carbohidrați. Când sunt consumați în exces, caloriile se depun în jurul abdomenului.

– Consumă alimente bogate în fibre.

– Fă mișcare în mod regulat.

Metode naturale de a scăpa de grăsimea de pe burtă: Păpădia, efect detoxifiant

Există și plante care ne ajută să slăbim. O parte din grăsimea de pe burtă este cauzată și de retenția de apă. Ceaiul de păpădie este un diuretic natural, care elimină excesul de lichide din corp. Totodată, te ajută să scapi de toxine. Toarnă o cană cu apă fierbinte peste o linguriță de frunze uscate de păpădie. Lasă la infuzat timp de 10 minute. Strecoară și adaugă două lingurițe de suc de lămâie. Dacă ai probleme cu vezica biliară, evită consumul de ceai de păpădie.

Metode naturale de a scăpa de grăsimea de pe burtă: Sucul de afine 'topește' grăsimea

Sucul de afine are atât de multe beneficii pentru sănătate. Unele dintre aceste beneficii includ: adjuvant în tratarea infecțiilor tractului urinar, afecțiunilor respiratorii, pietrelor la rinichi. Poate avea efecte pozitive chiar și în cancer și boli de inimă, bineînțeles, alături de alte tratamente. Este bogat și în acizi organici, care au un efect de a stimula corpul să folosească depozitele de grăsime. Amestecă o jumătate de cană de suc de afine 100% pur neîndulcit cu două căni de apă. Bea suc de afine înainte de fiecare masă pentru cele mai bune rezultate.

Metode naturale de a scăpa de grăsimea de pe burtă: Semințele de chia dau senzația de sațietate


Semințele de chia sunt o modalitate excelentă de a obține mai mulți acizi grași Omega 3 în dieta ta, mai ales dacă nu mănânci pește. De asemenea, sunt bogate în antioxidanți, calciu, fier și conțin multe fibre. Acestea te ajută să ai senzația de sațietate mai mult timp. Consumă cel puțin o lingură de semințe de chia pe zi. Le poți adăuga în smoothie-uri, cereale sau fulgi de ovăz, dar poți face și budincă de semințe de chia cu puțină apă sau lapte vegetal.

Citește și: Cum scapi repede de grăsimea de pe șolduri prin metode naturale

Metode naturale de a scăpa de grăsimea de pe burtă: Alimente care 'topesc' grăsimea

Dr. farmacist Ovidiu Bojor'Vegetalele fac parte din dietoterapia obezităţii. Deşi utile, produsele „verzi” nu pot avea efecte miraculoase. De aceea, se recomandă asocierea lor cu exerciţiile fizice, cu dieto şi fitoterapia. Sunt utile cireşele și vişinele prin aportul lor caloric redus şi efectul uşor laxativ. Se consumă ca atare. Pe durata sezonului se pot face cure în care se consumă exclusiv o zi pe săptămână, dacă nu există probleme digestive. Alternativ, se consumă câte un kg de mere pe zi, fără alte alimente, într-o altă zi a săptămânii, neconsecutivă. Socul are acțiune diuretică, uşor laxativă şi sudorifică. În acest scop sunt utile florile, dar şi fructele. Se face un decoct dintr-o linguriţă de fructe proaspete la o cană cu apă. După ce dă în clocot, se storc boabele. Se beau una-două căni pe zi. Fructele de soc trebuie să fie bine coapte, altfel sunt toxice. Se mai poate face și decoct din fructe uscate, dintr-o linguriţă la o cană cu apă. Din flori se face o infuzie dintr-o linguriță de plantă la o cană cu apă. Se beau două-trei căni pe zi,' scrie dr. farmacist Ovidiu Bojor.

Sursa foto: 123rf.com