Metoda japoneză de relaxare în 5 minute

Metoda japoneză de relaxare în 5 minute

Metoda japoneză de relaxare în 5 minute este o tehnică ce poate fi aplicată oriunde, căci ai nevoie numai de degetele de la mâini.

Cum stresul face parte din viața cotidiană, uneori acesta ne poate afecta starea și activitățile zilnice.

Este cât se poate de bine să apelați la metode de relaxare simple și la îndemână.

Puteți încerca să vă relaxați ascultând muzica preferată stând relaxate pe o canapea.

O idee bună ar fi să ascultați sunete din natură.

Puteți alege o baie cu spumă care să vă dezmierde simțurile și să vă liniștească.

Aprindeți lumânări parfumate, folosiți lumina difuză, toate elementele care vă fac să vă simțiți bine.

Mai puteți merge la un salon de masaj unde să vă lăsați pe mâinile minunate ale unui specialist.

Sau puteți încerca această metodă japoneză de relaxare în 5 minute.

Este o metodă veche de auto-relaxare ce poate fi aplicată oricând și oriunde.

Pentru a practica metoda japoneză de relaxare este nevoie să înțelegi cât de importante sunt degetele tale, căci ele reprezintă diferite sentimente sau stări.

Degetul mare reprezintă îngrijorarea, temerile

Indexul este teama

Degetul mijlociu este furia

Inelarul este tristețea

Degetul mic este încrederea în sine.

Masarea degetului mare ajută la combaterea emoțiilor precum anxietatea și îngrijorarea.

Masarea indexului te poate ajuta să-ți elimini fricile.

Masarea degetului mijlociu te ajută la controlarea resentimentelor și a furiei.

Masajul inelarului te va ajuta să învingi depresia și stările de tristețe, dar te va ajuta să iei decizii mai ușor.

Masajul degetului mic te ajută la calmarea stărilor de anxietate și crește starea de optimism și încredere.

Metoda japoneză de relaxare – ce presupune

Prinde fiecare deget cu mâna cealaltă, ca și cum ai lua un buchet de flori, și strânge până când simți senzație de pulsare.

Fă acest lucru pentru fiecare deget în parte și-ți vei armoniza și energiza corpul.

Pentru calmarea minții aplică presiune în centrul palmei cu degetul mare al mâinii opuse.

Menține presiunea cel puțin 2 minute.

Practică această metodă în fiecare zi și vei avea o stare de bine așa cum îți dorești.

Sursa foto