Metabolismul copiilor – ce este adevărat și ce este fals

Metabolismul copiilor - ce este adevărat și ce este fals

Iată ce ar trebui să mai știi despre metabolismul copiilor, ce este adevărat și ce nu, ce este și cum îl susții.

De fiecare dată când mâncați un sandwich sau beți suc, corpul începe să lucreze pentru a procesa substanțele nutritive din alimente.

Aceste elemente nutritive servesc drept carburant pentru ca organismul să desfășoare diverse activități. Acest proces este cunoscut sub numele de metabolism.

La un moment dat, există sute de procese metabolice care se întâmplă, care păstrează celulele noastre sănătoase și la lucru.

Dacă acest proces se oprește, toate lucrurile vii vor muri.

În timpul acestui proces apar două activități:

Anabolism: construiește și depozitează. Oferă sprijin în creșterea celulelor noi și stocarea energiei pentru utilizare ulterioară în viitor.

Catabolism: Un proces pentru a produce toată energia necesară celulelor.

Moleculele mari, în cea mai mare parte carbohidrați și grăsimi, se distrug de celule pentru a elibera energie.

Vitamina K previne hemoragia la sugari. Află despre beneficiile acestei vitamine

Metabolismul joacă un rol important în sănătatea copilului:

Metabolismul joacă un rol foarte important în creșterea adecvată a copilului.

Unitățile de bază ale metabolismului se formează prin trei lucruri majore:

1. Aminoacizi

Joacă un rol crucial în toate procesele biologice și acestea sunt elementele de bază ale acesteia.

Majoritatea celulelor, mușchilor și țesuturilor noastre este formată din aminoacizi.

2. Glucoza

În principal, creierul și celulele roșii din sânge utilizează glucoza care este stocată sub formă de glicogen, depozitată în ficat.

3. Acizii grași

Acizii grași esențiali (EFA) omega-3 și omega-6 sunt strâns legate de gestionarea inflamației în organism.

Ele ajută corpul să facă prostaglandine, agenți care cresc și diminuează inflamația în corpul.

Metabolismul este important pentru sănătatea intestinală bună și pentru alte părți de eliminare în străinătate, cum ar fi intestinul (intestinul), rinichii (urinarea), pielea (transpirația) și plămânii (respirația).

Metabolismul copiilor – ce este adevărat și ce este fals

1. Mit: Metabolismul nu poate fi modificat

Fapt: Deși este într-o anumită măsură adevărat, putem crește metabolismul prin creșterea masei musculare slabe și a unor mese frecvente mici la intervale regulate.

Odată cu creșterea vârstei, rata metabolică încetinește, dar poate fi contracarată de diete de stimulare a metabolizării.

Depresia este boala omului modern. O vizită la psihiatru nu strică

2. Mit: Omiterea meselor este o modalitate ideală de a stimula metabolismul

Fapt: Consumul de mese regulate ajuta la stimularea metabolismului.

Corpul nostru, în special creierul, necesită o aprovizionare regulată cu glucoză din alimente.

Când stați foame și așteptați pentru alimente, corpul rulează la o rată mai scăzută de energie de ardere.

Când mănânci din nou, organismul stochează cât mai mult posibil, astfel încât să nu se confrunte cu probleme similare în viitor cauzând organismul să ia în greutate.

Pe termen lung, astfel de obiceiuri alimentare conduc la deficiențe nutritive.

Dieta copilului are un impact enorm asupra sănătății și capacității sale de a lupta împotriva bolilor.

În funcție de vârsta copilului, ne uităm la alimentele ideale pentru fiecare grup de vârstă.

3. Mit: anumite alimente stimulează metabolismul

Fapt: Ardeii verzi sau ceaiul verde ar putea impulsiona metabolismul pentru o anumita perioada de timp, dar acest lucru nu este permanent.
Pentru a vă modifica complet metabolismul, aveți nevoie de o dietă bazată pe o combinație care include toate tipurile de legume și fructe

4. Mit: Lipsa micului dejun vă ajută să pierdeți în greutate

Fapt: Micul dejun este cea mai importantă masă a zilei. Începeți ziua cu un mic dejun bun, începeți să metabolizați, să vă mențineți corpul plin de energie pentru întreaga zi.

Asta vă ajută să reduceți foamea, ajutându-vă să vă controlați greutatea.

Beneficii arginina (L-Arginina). Ce ar trebui să știi despre acest aminoacid

Impactul stilului de viață asupra metabolismului

Există diverși factori de stil de viață care influențează metabolismul:

– mișcare puțină

– prea mult stres

– somn insuficient

– fumatul sau băutul în mod regulat

– tulburări alimentare

– mese puține și rare.

Cu toate acestea, putem urma întotdeauna aceste obiceiuri sănătoase pentru a ne menține metabolismul sănătos.

– Savurați un mic dejun sănătos în fiecare zi.

– Mănâncă mese mici la fiecare două-trei ore.

– Evitați alimentele puternice, picante și uleioase.

– Evitați prea mult stres.

– Încercați să păstrați un jurnal al produselor alimentare.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto