Mergi pe jos ca să slăbești! Iată de câți pași ai nevoie

Mergi pe jos ca să slăbești! Iată de câți pași ai nevoie

Mersul te ajută să slăbești, iar în acest caz distanța parcursă contează mult. Fă mișcare în fiecare zi, iar corpul tău va fi în formă.

Când vine vorba de pierderea în greutate, mulți oameni cred că exercițiile de intensitate ridicată sunt singura modalitate de a scăpa de câteva kilograme.

Dar scăderea în greutate nu înseamnă activitățile pe care le faceți din când în când pentru a vă îmbunătăți sănătatea, ci este vorba de rutina zilnică.

De aceea, exercițiile precum mersul pe jos pot avea un impact important asupra greutății și sănătății fizice.

Deoarece are un impact redus, mersul pe jos nu pune prea multă presiune asupra mușchilor și oaselor, făcându-l potrivit doar pentru oricine.

Practicat regulat, mersul pe jos, pe distanțe lungi, poate îmbunătăți tonusul muscular și sporește sănătatea cardiovasculară.

8 motive pentru care e bine să mergi pe jos. Efectele sunt de-a dreptul miraculoase!

Mergi pe jos ca să slăbești! Iată de câți pași ai nevoie

Greutatea pe care o veți pierde prin mersul pe jos depinde de greutatea corporală și de ritmul de mers.

Cu cât corpul cântărește mai mult, cu atât veți consuma mai multe calorii.

Pentru un adult de dimensiuni medii, mersul a 6 km într-o oră înseamnă aproximativ 400 de calorii consumate.

Deși puteți monitoriza pierderea în greutate de la distanță, este mult mai ușor să utilizați un pedometru în timp ce mergeți.

Urmărind numărul de pași pe care îi faceți în fiecare zi, dispozitivul vă poate ajuta să ajustați antrenamentul pentru a vă atinge obiectivele de scădere în greutate.

Pedometrele mai avansate și aplicațiile de scădere în greutate vă vor calcula chiar și consumul de calorii și veți afla câți pași ar trebui să faceți în fiecare zi.

– Este nevoie de aproximativ 2000 de pași pentru a pierde aproximativ 100 de calorii.

– Un kilogram este aproximativ echivalentul a 3.500 de calorii.

– Va trebui să faceți aproximativ 10.000 de pași zilnic pentru a pierde jumătate de kilogram pe săptămână.

Deși poate părea descurajant pentru a-ți îndeplini obiectivele zilnice, urmărirea numărului de pași vă va ajuta să vă concentrați pe obiectivul pe termen lung.

Acest lucru vă ajută și să înțelegeți costul consumului de mâncăruri bogate în calorii, care necesită multe eforturi fizice pentru a le arde.

Motive pentru care ar fi mai bine să mergi, decât să alergi

Mergi pe jos ca să slăbești! Iată de câți pași ai nevoie – cum începi

Plimbarea nu este un lucru foarte dificil de făcut, trebuie doar să faceți câteva ajustări în stilul dumneavoastră de viață.

De exemplu, coborâți din autobuz cu 1-2 stații înainte de destinație sau parcați mai departe de destinație.

De asemenea, puteți folosi scările în locul liftului sau al scărilor rulante.

Pentru a vă maximiza numărul de pași, începeți și încheiați ziua cu o plimbare.

Din când în când ar fi bine să aveți în program și destinații noi cum ar fi alte parcuril sau cartiere din vecinătate.

Ascultarea muzicii vă poate ajuta să vă energizați și să faceți exercițiile mult mai plăcute.

În lunile mai reci, îmbrăcați-vă și mergeți afară sau luați-vă acasă o bandă de alergare.

Cea mai simplă dietă de slăbit – mersul pe jos

Vă este greu singură, căutați un partener de plimbare și mișcare.

Postura corectă este păstrarea bărbiei în sus, privirea înainte, strângeți-vă și abdomenul pentru a vă menține spatele drept.

Dacă nu ați fost activ timp de ceva vreme sau suferiți de o afecțiune gravă, consultați-vă medicul înainte de a vă apuca.

Noul exercițiu de rutină poate începe cu 15-20 minute de mers pe jos, 3 zile pe săptămână.

Creșteți treptat plimbarea cu până la 30-60 de minute zilnic.

Mergi pe jos ca să slăbești! Iată de câți pași ai nevoie – următorul nivel

Pentru a mări dificultatea antrenamentului, accelerați ritmul și utilizați greutăți pe brațe și picioare pentru a crește rezistența.

Puteți încerca, de asemenea, să faceți sprint sau să mergeți pe bicicletă.

Pentru controlul greutății pe termen lung este important să alternați regimul de exerciții fizic cu o dietă sănătoasă și o minte relaxată.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto