Meniul este unul diversificat, astfel că nu te plictisești la masă. Mesele conțin legume, fructe pline de vitamine, supe delicioase, pește.

Meniul de 1200 de calorii care te ajută să slăbești în 7 zile

Ziua 1

Micul dejun conține o felie de pâine integrală, 1/2 avocado, 1 ou, 1 fruct citric.

Gustare – 1/3 ceașcă fructe de pădure, 1/4 iaurt grecesc

Prânzul – o porție de supă de legume cu ravioli, 1 felie de pâine prăjită

Gustare – 2 linguri hummus, 1 ceașcă castravete feliat

Cina – o porție de somon, 1 ceașcă varză de bruxelles, 1/2 ceașcă orez brun, 1 lingură alune.

Ce mănânci la micul dejun ca să slăbești. Iată ce alimente te ajută

Ziua 2

Micul dejun – este la fel ca în prima zi

Gustare – 5 caise deshidratate, câteva alune

Prânz – supă de legume, 1 fruct citric

Gustare – exact ca în ziua precedentă

Cina – quinoa sau orez brun cu spanac și brânză tofu

Ziua 3

Micul dejun – cereale integrale cu iaurt grecesc și 1/2 ceașcă fructe de pădure

Gustare – un fruct citric

Prânzul – lipie cu legume verzi, cașcaval cheddar, jumătate de măr și puțin muștar

Gustare – o jumătate de măr

Cina – ardei umplut de post, puțină ciocolată neagră

Ziua 4

Micul dejun – cereale integrale cu iaurt grecesc și fructe de pădure

Gustare – un ou fiert tare cu un sos iute (opțional)

Prânz – 2 cești de legume, piept de pui, ardei gras, 1 morcov, 1 fruct citric

Gustare – 2 caise deshidratate, câteva alune neprăjite

Cina – salată de linte cu cârnat sau piept de pui, sfeclă roșie murată

Meniul de 1200 de calorii care te ajută să slăbești în 7 zile

Ziua 5

Micul dejun – 1 ceașcă cereale integrale, 3/4 ceașcă lapte degresat, 1/2 ceașcă fructe de pădure

Gustare – 2 morcovi medii cu 2 linguri de sos de avocado și iaurt

Prânz – 2 cești de legume, 3 linguri morcov ras, 1/2 ceașcă castravete feliat, 1 ou fiert tare, 1 lingură migdale neprăjite, brânză cheddar.

Gustare – 3 caise deshidratate, 1/3 ceașcăî iaurt grecesc, 1 linguriță și 1/2 alune mărunțite

Cina – piept de pui la grătar/cuptor/fiert cu orez brun sau legume

10 moduri să slăbești fără diete. Chiar se poate! Ce „trucuri” te ajută

Ziua 6

Micul dejun – 1 ceașcă cereale integrale, 3/4 ceașcă lapte degresat, 1/2 ceașcă fructe de pădure

Gustare – o ceașcă castravete feliat cu 2 linguri de sos din avocado și iaurt (în care se poate adăuga ceapă sau usturoi, zeamă de lămâie, patrunjel)

Prânz – piept de pui la grătar/cuptor, fiert, etc cu spanac

Gustare – un fruct citric

Cina – vită la grătar/cuptor/fiartă cu legume sau orez brun sau quinoa.

Ziua 7

Micul dejun – 1 ceașcă cereale integrale cu lapte degresat și fructe de pădure

Gustare – 1 ceașcă castravete feliat cu 4 linguri sos din avocado cu iaurt

Prânz – 2 cești de legume cu piept de pui, 1/2 ardei gras, 1/4 morcov ras, 2 linguri vinaigrette

Gustare – 5 caise deshidratate

Cina – 1/4 pizza cu ciuperci, cașcaval, usturoi, rucola, ulei de măsline.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto