În urmă cu câteva zile, miercuri, stilista Jessica Mulroney a înregistrat website-ul sussexglobalcharities.com în beneficiul ducilor de Sussex. Abia acum a ieșit la iveală această ”mutare” a cuplului, semn că cei doi aveau bine stabilit și un plan B.

Ca să nu mai existe probleme, website-ul a fost înregistrat din partea Shoebox Project Foundation, fundație caritabilă în beneficiul femeilor vulnerabile, fundație înființată de prietena lui Meghan, Jessica Mulroney.

Practic, Meghan și Harry nu au stat pe gânduri nicio secundă, trecând imediat la planul B. Ambii realizează cât e de important să aibă un brand, ținând cont de noul lor statut, în care trebuie să se susțină financiar singuri.

Ducii de Sussex nu au primit deloc bine cerința reginei de a elimina cuvântul ”royal” din brandul lor. Meghan le-ar fi spus prietenilor săi că regina nu are acest drept. Chiar și așa, însă, în final au respectat cerința monarhului, chiar dacă nu sunt deloc de acord cu ea.

Americanca are o minte brici când e vorba de afaceri!

Nu e prima oară când Harry și Meghan se folosesc de alte persoane pentru a înregistra branduri. În 23 octombrie 2018, la numai 8 zile după ce Meghan anunțase că era însărcinată, managerul ei din SUA, Andrew Meyer, înregistra deja două website-uri, în beneficiul lui Meghan: archefoundation.com și archefoundation.org.

Asta înseamnă că Meghan și Harry deja aveau ales numele copilului și e clar că știau deja și sexul acestuia. În plus, gândiseră deja o strategie pentru viața lor ulterioară, adică ceea ce întâmplă acum: renunțarea la îndatoririle regale și o viață independentă din punct de vedere financiar.

Citește și: