Lucruri de bifat în cuplu, înainte de a deveni părinți. Sunt importante în faza de preconcepție

Lucruri de bifat în cuplu, înainte de a deveni părinți. Sunt importante în faza de preconcepție

În faza de preconcepție, viitorii părinți ar trebui să bifeze câteva lucruri importante de pe lista de to do. Nu de alta, dar timpul liber de după va fi din ce în ce mai puțin.

După ce veți deveni părinți, alte lucruri vor fi prioritare și importante. Desigur, vă puteți distra și după ce veți avea copilul, dar nu va mai fi la fel ca atunci când erați numai voi doi.

Lucruri de bifat în cuplu, înainte de a deveni părinți. Sunt importante în faza de preconcepție

Programarea și vizita de preconcepție

Programați o vizită la medicul dumneavoastră, pentru că va revizui starea de sănătate, istoricul medical personal și de familie, precum și orice medicamente pe care le luați.

Există anumite medicamente care sunt considerate nesigure în timpul sarcinii.

În afară de aceasta, medicul va discuta despre dietă, planul de exerciții fizice și vă poate recomanda unele teste de imunitate la bolile copilariei.

Luați acid folic

Puteți reduce aparent șansele de a avea un copil cu defecte de tub neural prin luarea de 400 micrograme de acid folic pe zi, în timpul primului trimestru de sarcină și o lună înainte de a concepe.

Renunțați la alcool, la fumat în faza de preconcepție

Studii recente au aratat că fumatul sau drogurile pot duce la naștere prematură, avort spontan și copii subponderali.

Tutunul poate afecta fertilitatea și, de asemenea, reduce numărul de spermatozoizi ai partenerului tău.

Odată ce sunteți gravidă, trebuie să se oprească toate aceste obiceiuri nesănătoase cu orice preț pentru binele copilului tău, dar și pentru tine.

Rodia, un fruct recomandat sau nu femeilor însărcinate? Ce beneficii are

Greutatea sănătoasă

Trebuie să vă asigurați că nu aveți un indice de masă mult mai mic sau mult mai mare al corpului (IMC).

Femeile cu IMC ridicat sunt susceptibile de a avea anumite complicații în timpul sarcinii sau la naștere.

Femeile cu un nivel scăzut IMC, care nu reușesc să câștige în greutate dau naștere unor copii mai slăbuți.

Urmați un program de exerciții

Acest lucru înseamnă că ar trebui să dedicați 30 de minute sau mai mult pe zi mișcării.

Faceți orice vă place – mergeți cu bicicleta, pe jos, orice. Evitați un antrenament de mare intensitate.

Puteți încerca, de asemenea, un program de stretching sau yoga.

Vezi medicul dentist în faza de preconcepție

La momentul sarcinii, mămicile sunt mai sensibile la boli ale gingiilor care apar din cauza modificări hormonale.

Ele pot reactiona diferit la bacteriile din placă, din cauza unor niveluri mai ridicate de estrogen și progesteron, care poate duce la gingii roșii, umflate și sângerare.

Rezerva de bani

Aveți nevoie de o asigurare de sănătate, bănuți pentru naștere, pentru hăinuțele copilului, și ce altceva mai apare și costă.

Evitați infecțiile

Pentru aceasta, ar trebui să stai departe de anumite alimente, de exemplu, brânzeturi moi nepasteurizate și alte produse lactate, pește, carne insuficient gătită.

Evitați aceste alimente, deoarece acestea pot provoca listerioză, o boală transmisibilă prin alimente.

Spălați-vă pe mâini mai frecvent și asigurați-vă că purtați mănuși atunci când lucrați în grădină sau la litiera pisicii.

Cauzele pentru care nivelul de lichid amniotic este scăzut în timpul sarcinii (Oligohidraminoza)

Re-gândiți-vă la decizia voastră

Este imperios important pentru tine să știi că vă doriți să fiți părinți. Asigurați-vă că și partenerul tău este gata să-și asume responsabilitatea unui copil.
Gândiți-vă la modul în care va echilibra viața și responsabilitățile de îngrijire a copiilor dumneavoastră profesionale și personale.

Aflați când ovulați

Această procedură de urmărire a ovulației vă poate ajuta să aflați zilele exacte de fertilitate în fiecare lună. Mergeți și la un ginecolog.

Mențineți consumul moderat de cofeină

Femeile gravide ar trebui să evite cantități mari de cofeină, deoarece aceasta poate duce la avort spontan. Ar trebui să limitați aportul la 200 miligrame pe zi.

Screening-ul

Acest lucru vă va ajuta să stabiliți dacă tu sau partenerul sunteți un purtător al unei boli moștenite. Acesta este unul dintre cele mai importante lucruri pentru a vă asigura că aveți un copil sănătos.

Dieta sănătoasă

Începeți să renunțați la produsele alimentare bogate în nutrienți. Nucile, semințele, păsările de curte, produsele din soia și carnea sunt bogate și o sursă de proteine.

În timp ce sucul, iaurtul și laptele sunt bogate în calciu. Mâncați două cești de fructe pe zi și două și 1/2 cești de legume.

Eliminați factorii de stres

Stresul poate crește șansele de a avea un copil prematur sau un copil cu greutate mică la naștere.

Există o serie de lucruri pe care vă puteți baza pentru a vă reduce stresul, de exemplu yoga, pilates, cărți de citit și multe altele.

Alimente bogate în fosfor recomandate pentru femeile însărcinate

Mergeți la film

Acest lucru se datorează faptului că, odată ce rămâneți gravidă, nu puteți petrece trei ore sau mai mult în aceeași poziție, deoarece acest lucru poate deveni foarte incomod. Așa că bucurați-vă de toate filmele preferate acum la cinema.

Odihniți-vă în faza de preconcepție

Odată ce rămâneți gravidă, lucruri precum arsurile la stomac, mersul la toaletă vă pot strica somnul de noapte.

Deci folosește-ți timpul acum și dormi cât de mult poți. Femeile care au tendința de a dormi mai multe ore de somn sunt susceptibile de a avea mai puține probleme de ovulație decât celelalte.

Lista poate continua la nesfârșit, iar aceasta poate fi compusă din ce lucruri vă fac vouă plăcere.

Deși sarcina vine cu o mulțime de responsabilități, este minunată la fel ca și viața pe care o veți începe după.

Profitați de timpul de dinaintea concepției și bucurați-vă de zilele frumoase care vor urma.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto

Loading...