Cum îl poți preveni

Atunci când ești într-un mijloc de transport, ar trebui să miști capul cât mai puțin, eventual să-l sprijini pe tetieră. Nu te uita în jos, nu încerca să citești sau să privești un film pe ecran. Dacă ești în autoturism sau în autocar, alege să stai în față. În avion, solicită un loc lângă aripă. Înainte și în timpul călătoriei, consumă alimente ușor digerabile, în cantități mici. Evită alimentele condimentate. Nu este recomandat nici să bei multe lichide. Dacă deja apar simptomele, ar fi bine să iei o înghițitură de apă minerală sau tonică. În caz că ești cu mașina, oprește și ieși la aer sau deschide geamul. Poți consuma doi-trei biscuiți sărați.

Ghimbirul, aliatul tău când ai rău de mișcare

Dacă ai rău de mașină, ghimbirul nu ar trebui să-ți lipsească atunci când pleci la drum. Acesta ajută și la diverse probleme mai ales în dispepsii, greață provocată de alimentație sau gaze stomacale. Ajută digestia și ajută corpul să absoarbă mai bine nutrienții. Se poate consuma ca atare, dacă reziști gustului iute. Mai poți bea o cană cu ceai de ghimbir. Prepară un decoct dintr-o bucată de 1 cm de ghimbir proaspăt fiartă într-o cană cu apă. Dacă ai pulbere de ghimbir lași la infuzat o jumătate de linguriță la o cană cu apă timp de trei minute. După ce ajunge la o temperatură bună de băut poți adăuga lămâie și miere.

Sursa foto: 123rf.com