Jin Shin Jitsu, o tehnică japoneză care alungă durerile și stresul

Jin Shin Jitsu, o tehnică japoneză care alungă durerile și stresul

Conform acestei tehnici simple, cele cinci degete de la o mână corespund celor mai puternice emoții ale noastre și organelor interne care sunt afectate de stres. Iată cum te ajută această tehnică simplă care alungă durerile.

 

Medicina orientală este bogată în diverse tehnici și soluții alternative care alungă durerile, unele dintre ele folosite cu succes de secole.

Jin Shin Jitsu este una dintre ele și este una dintre cele mai eficiente. Privește cu atenție schema din imaginea de mai sus și reține ce organe și ce stări sunt asociate celor cinci degete de la mână.

Un masaj ușor al degetelor, în funcție de organele afectate, poate aduce o ameliorare și un echilibru de energie benefică în organism.

Degetul mare. Masajul care alungă durerile și stresul

Dacă te confrunți cu tot felul de sentimente negative, anxietate, griji, tensiune și chiar cu probleme fizice precum boli de piele, dureri de stomac și migrene, ar fi bine să îți faci un obicei din a masa degetul mare. Acesta este conectat cu funcțiile stomacului și ale splinei. Masajul începe de la baza degetului mare spre vârf și trebuie făcut minim 3 minute în fiecare zi.

Degetul arătător

Acest deget este legat de rinichi și vezica urinară, conform medicinei tradiționale japoneze. Emoțiile negative care pot fi ameliorate prin masajul acestui deget sunt frica, dezamăgirile, confuziile emoționale. De asemenea, masajul acestui deget alungă durerile fizice și te ajută să controlezi durerile de dinți, durerile musculare, de spate sau problemele digestive.

Degetul mare

Este conectat cu ficatul și vezica biliară. Dacă este stimulat prin masaj ușor te va ajuta să suporți mai ușor migrenele, oboseala, durerile menstruale sau durerile de cap care se manifestă în frunte. Te poate ajuta să controlezi mai bine emoții copleșitoare precum furia, nervozitatea, iritabilitatea.

Degetul inelar

Este conectat ce plămânii și intestinul gros și poate fi masat ușor pentru a combate emoții neplăcute precum tristețea și frica. Dintre simptomele fizice pe care le poate ameliora sunt durerile de stomac, bolile de piele, astmul și problemele respiratorii.

Degetul mic

Ca în cazul celorlalte degete, folosește masajul ușor al acestui deget care alungă durerile legate de funcționarea inimii sau a intestinului subțire. La degetul mic se concentrează și emoțiile pozitive care pot alunga grijile, tensiunea, nervozitatea și sentimentul că nu poți avea încredere în tine. Printr-un masaj de 3 – 5 minute zilnic, în timp, vei observa o ameliorare a acestor stări neplăcute.