De ce japonezii sunt mai slabi și trăiesc mai mult

De ce japonezii sunt mai slabi și trăiesc mai mult. Familie japoneză formată din trei generații face pic-nic lângă un copac înflorit

Se știe că japonezii sunt mai slabi și trăiesc mai mult. Pentru mulți, cred că acest lucru este o enigmă sau că stă scris în genele lor. Totuși, este vorba de niște obiceiuri simple pe care le au și care îi ajută să-și mențină cât mai mult sănătatea și silueta.

De ce japonezii sunt mai slabi și trăiesc mai mult: nu mănâncă pe fugă

Orele de masă în Japonia sunt momente aproape sacre. Ca urmare, nu mănâncă un covrig mergând și nici nu ronțăie biscuiți între mese în fața calculatorului. De aceea, foarte rar vei vedea în Japonia o persoană mâncând în mijloace de transport.

În Japonia, nu se face altceva în timp ce se mănâncă. Oamenii nu se uită la televizor și nu lucrează în timpul mesei.

De asemenea, mănâncă încet. Mestecă bine. Astfel, dau timp creierului să trimită mesajul de sațietate și reușesc să mănânce atât cât au nevoie, nu mai mult. Bețișoarele pe care le folosesc ajută și ele. Nu poți lua cantități mari cu ele.

De ce japonezii sunt mai slabi și trăiesc mai mult. Gătesc sănătos

Bucătăria japoneză utilizează multe ingrediente sănătoase și metode sănătoase de a le găti.

Se preferă mâncarea crudă, gătită la abur sau la grătar. Aceasta îi face să evite excesul de grăsimi. Totodată, se păstrează mai mult din nutrienții și vitaminele necesare.

Prăjelile sunt foarte rare în bucătăria japoneză. Atunci când le consumă, ei iau foarte puțin din acest fel de mâncare și îl combină cu altele mai sănătoase. Niciodată nu consumă foarte mult, cum facem noi când mâncăm, de exemplu, șnițel cu cartofi prăjiți.

De ce japonezii sunt mai slabi și trăiesc mai mult. Practică artele marțiale

Artele marțiale sunt foarte populare în Japonia, atât pentru femei, cât și pentru bărbați.

Foarte mulți japonezi practica judo, karate, aikido sau alte discipline. Acestea contribuie foarte mult la starea lor generală de sănătate și îi ajută să-și mențină greutatea ideală.

Cele mai multe discipline de arte marțiale conțin exerciții de stimulare a sistemului cardiovascular și al anduraței. Ajută la creșterea masei musculare și a flexibilității. Totodată, încetinesc procesul de îmbătrânire.

Un studiu american derulat în 2013 arată că sănătatea femeilor este îmbunătățită radical de practicarea artelor marțiale. Se previne apariția osteoporozei. Reduce inflamațiile din corp. Scade greutatea corporală și combate simptomele neplăcute ale menopauzei.

Citește și:

Alegele marine. Beneficiile lor pentru sănătate

Trucul japonez care ajută la creșterea rapidă a părului

Tehnici de masaj facial japonez ce mențin pielea tânără și elimină toxinele

Sursa foto: 123rf.com

 

Loading...