Înotul în sarcină. Este sigur sau nu în această perioadă

Înotul în sarcină. Este sigur sau nu în această perioadă

Înotul în sarcină nu este dăunător atât timp cât vă luați câteva măsuri de precauție. Este un sport relaxant care te va ajuta și în momentul nașterii.

Sarcina este o experiență care schimbă viața în multe feluri. Pentru a asigura sănătatea copilului veți face tot ce este posibil.

Există multe întrebări pe care vi le puteți pune despre înotul în sarcină.

Dacă este dăunător pentru copil, va crea complicații, și asa mai departe.

Înțelegerea despre efectele înotului în timpul sarcinii vă va ajuta să faceți o alegere corectă.

Înotul în sarcină. Este sigur sau nu în această perioadă

Contrar tuturor miturilor și concepțiilor greșite, înotul în timpul sarcinii este complet sigur.

Nu are nici un risc implicat în ceea ce privește sănătatea copilului.

Atâta timp cât înoți în mod corespunzător ținând cont de anumite precauții, este posibil să fiți bine.

Cu toate acestea, puteți discuta acest lucru și cu medicul dumneavoastră.

Constipația la copii. Simptome, cauze și tratamente eficiente

Corpul fiecărei femei reacționează diferit în timpul sarcinii, iar medicul vă cunoaște cel mai bine starea.

Se crede adesea că apa clorinată a piscinelor are tendința de a avea un impact negativ asupra sănătății bebelușului.

Acest lucru nu este adevărat, totuși. De fapt, cele mai multe piscine au controlat proporțiile agentului de curățare, motiv pentru care este complet sigur să înoți.

Dacă aveți o sarcină sănătoasă fără complicații, înotul nu este o problemă.

De fapt, ea are multe beneficii pentru sănătate atât pentru tine, cât și pentru copilul tău.

Înotul în sarcină – beneficii pentru sănătate

1. Înotul poate ajuta la promovarea unui somn bun, în special pentru femeile care pot avea probleme cu somnul în diferitele stadii ale sarcinii.

2. Este o modalitate eficientă de a arde calorii și de a vă menține corpul activ în timpul sarcinii fără teama de supraexpunere.

3. Înotul ajută la ameliorarea oboselii și slăbiciunii și vă menține energică.

4. Înotul poate ajuta tonusul muscular și oferă putere.

5. Se crede că înotul regulat reduce umflarea și retenția fluidelor.

6. Îmbunătățirea circulației și funcția inimii și a plămânilor sunt câteva beneficii suplimentare ale înotării în timpul sarcinii.

7. Dacă întâmpinați probleme cu manipularea modificărilor corpului în timpul sarcinii, înotul poate ajuta să fie mai ușor.

8. Cele mai multe dureri în timpul sarcinii sunt tratate cel mai bine prin înot.

7 alimente care te pot ajuta să slăbești în timp ce alăptezi

Înotul în sarcină – sfaturi de siguranță

Urmând un set de reguli de bază, vă puteți ajuta să faceți din înot o experiență sigură și plăcută.

1. Dacă nu înotați regulat, începeți lent și apoi treceți treptat la sesiuni mai lungi.

2. Nu exersați prea mult. Ideea este să vă mențineți energică și activă și să nu vă obosiți.

3. Alegeți un stil pe care îl găsiți confortabil.

4. Dacă, în orice moment, vă simțiți amețite sau aveți sângerări, solicitați asistență medicală imediat.

5. Rețineți să vă măriți consumul de calorii în funcție de cantitatea de exerciții pe care o faceți.

6. Pentru sesiunile de înot care durează aproximativ 30 de minute sau mai mult, asigurați-vă că sunteți bine hidratată.

6 greșeli pe care le fac părinții în îngrijirea dinților copiilor

Înotul în sarcină – sfaturi de siguranță

7. Se recomandă adăugarea unei pudre de glucoză în paharul de apă.

8. Dacă aveți o istorie a travaliului precoce, a avortului spontan, a cervixului slăbit, evitați înotul.

Mai ales în primul și ultimul trimestru de sarcină.

9. Achiziționați un costum de baie pentru maternitate, care vă ajută și nu oprește circulația.

10. Stilul bras poate fi cel mai eficient când vine vorba de trimestrul al treilea al sarcinii.

Aceste sfaturi ar trebui să vă ajute să înotați în timpul lunilor speciale.

Înotati numai daca te simți confortabilă. În momentul în care vă simțiți obosită sau inconfortabilă, renunțați.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto

Loading...