Încearcă dieta fără grăsimi rele!

Încearcă dieta fără grăsimi rele!

Poţi să scapi ușor de câteva kilogramele, într-un timp scurt și fără să îți fie permanent foame. Dieta fără grăsimi rele, adică evitarea acelor grăsimi care pot crește colesterolul, va da primele rezultate după câteva zile. Poți slăbi până la 3 kilograme într-o săptămână.

 

În timpul dietei de slăbire fără grăsimi sunt permise condimentele și mirodeniile pe care le poți folosi la discreţie în funcție de gust. De asemenea, consumă cel puțin 2 litri de lichide pe zi și încearcă să limitezi consumul de cafea la o ceașcă pe zi. Și, nu uita, mișcarea e întotdeauna binevenită! Recomandabil 30-45 de minute zilnic.

Ziua 1
Mic dejun: 100 g brânză dietetică de vaci, 150 ml lapte degresat.
Gustare: un fruct.
Prânz: 100 g carne slabă, salată verde cu suc de lămâie și alte două legume la alergere, o lipie graham.
Cină: o porție de paste integrale, ciuperci şi dovlecei la grătar.

Ziua a 2-a
Mic dejun: 125 ml iaurt dietetic, o felie de pâine integrală cu semințe.
Gustare: un fruct.
Prânz: 100 g piept de pui, salată verde cu ardei capia, suc de lămâie, o lipie graham.
Cină: 100 g carne slabă, o salată verde cu lămâie.

Ziua a 3-a
Mic dejun: 100 g brânză dietetică de vaci, două rondele de ananas.
Gustare: 50 g migdale crude.
Prânz: 100 g ton în apă sau peşte slab (copt sau la grătar) cu broccoli, morcov şi suc de lămâie.
Cină: 100 g carne slabă (orice), ciuperci şi/sau dovlecei la grătar, salată verde cu lămâie.

Ziua a 4-a
Mic dejun: un ou fiert, 100 g brânză dietetică de vaci.
Gustare: un fruct.
Prânz: 100 g carne slabă, salată verde cu suc de lămâie și alte două legume la alergere, o lipie graham.
Cină: o porție de paste integrale cu suc proaspăt de roșii și busuioc.

Ziua a 5-a
Mic dejun: 125 ml iaurt dietetic, 50 g de cereale integrale nerafinate de ovăz/secară.
Gustare: un fruct.
Prânz: 100 g carne de vită, salată verde, morcov, suc de lămâie.
Cină: 100 g carne slabă, ciuperci şi/sau dovlecei la grătar, salată verde cu lămâie.

Ziua a 6-a
Mic dejun: 100 g brânză dietetică de vaci, 150 ml pahar cu lapte degresat.
Gustare: un fruct.
Prânz: 100 g carne de vită, salată verde, morcov, suc de lămâie.
Cină: o porție de paste integrale cu suc proaspăt de roșii și busuioc.

Ziua a 7-a
Mic dejun: brânză dietetică de vaci, două rondele de ananas.
Gustare: 50 g migdale crude.
Prânz: 100 g carne slabă, salată verde cu suc de lămâie și alte două legume la alergere, o lipie graham.
Cină: 100 g carne slabă (orice), ciuperci şi/sau dovlecei la grătar, salată verde cu lămâie.

Credit foto: Shutterstock