Iată care sunt cele mai bune alimente bogate în fosfor

Iată care sunt cele mai bune alimente bogate în fosfor

Oragnismul are nevoie de alimente bogate în fosfor pentru a stimula sănătatea oaselor și a dinților. De asemenea, fosforul îmbunătățește funcțiile metabolice.

Consumul de alimente bogate în fosfor este o modalitate foarte bună de a stimula sănătatea oaselor și a dinților, îmbunătățind în același timp funcțiile metabolice cheie.

Mierea cu ghimbir – 6 beneficii surprinzătoare pentru organism

Alimente bogate în fosfor

Fosforul este un element chimic care este considerat mineral atunci când se discută despre nutriție.

Fosforul anorganic este o parte critică a întregii vieți organice cunoscute, deoarece joacă un rol-cheie în producerea de ARN și ADN, dar nu este acolo unde se oprește beneficiile fosforului.

Alimentația alimentară bogată în fosfor este importantă pentru modelele normale de creștere din organism, deci este un nutrient esențial de la naștere.

Pentru adulți, recomandarea standard este de a consuma cel puțin 580 mg de fosfor pe zi pentru a evita o deficiență de fosfor.

Fosforul se găsește în multe alimente frecvent consumate, astfel încât aceste deficiențe nu sunt prea frecvente.

Dacă aveți o dietă bogată în proteine, există o șansă bună ca nivelurile de fosfor să fie, de asemenea, scăzute.

Ce alimente să consumi

Cele mai bune alimente bogate în fosfor includ brânza, crustacee, semințe de floarea soarelui, semințe de dovleac, carne de porc, carne de vită.

Mai puteți consuma și somon, nuci de Brazilia, lactate cu conținut scăzut de grăsimi și linte, printre altele.

Taurina, beneficii și efecte adverse pentru organism

Brânză

Într-o singură porție de brânză, puteți lua mai mult de 30% din cerința dvs. pentru o zi.

Somon

Un filet de somon de cinci oz va livra aproximativ 400 mg de nutrienți cheie în dieta zilnică.

Crustacee

85 grame de crustacee pot conține între 30-50% din necesarul de fosfor.

Semințe de floarea soarelui

Consumul de 100 de grame din aceste semințe împinge consumul de fosfor peste 120% din zi!

Nuci braziliene

O ceașcă de nuci vă va aduce o valoare întreagă de aport de fosfor.

Fasole

O ceașcă din soiuri diferite de fasole are între 200 și 220 mg de fosfor, mai mult de 33% din necesarul zilnic.

8 alimente bogate în vitamina K

Linte

O ceașcă de linte va furniza puțin peste 35% din fosfor pentru a doua zi.

Produse pe bază de soia

O porție de tofu va furniza aproximativ un sfert din fosforul de care aveți nevoie.

Ouă

Un singur ou mare conține 100 mg de fosfor.

Semințe de dovlecel

100 de grame din aceste semințe asigură aproximativ 200% din acest mineral.

Semințe de dovleac

O ceașcă de semințe de dovleac conține mai mult de 150% din necesarul zilnic de aport de fosfor.

Porc

100 de grame de carne de porc conține mai mult de 240 mg de fosfor, mai mult de 40% din necesarul zilnic.

Vită

Doar 85 gr de carne de vită alimentată cu iarbă furnizează aproximativ 175 mg de fosfor, sub 30% din necesarul zilnic de aport.

Lactate cu conținut scăzut de grăsimi

O ceașcă de iaurt, de exemplu, oferă doar sub 40% din fosforul necesar organismului.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto

Loading...