Gustarea de după școală. Iată cu ce poți hrăni copilul

Gustarea de după școală. Iată cu ce poți hrăni copilul

Gustarea de după școală este binevenită copilului obosit și înfometat. Ei au nevoie de o gustare înainte de ora cinei. Iată ce îi poți oferi de mâncare.

După o zi plină de studiu și activități viguroase în școală, copiii vor fi obosiți și înfometați. Ei au nevoie de hrană pentru a-i ține până la cină.

Există mai multe gustări după școală pe care i le puteți pregăti, care îi vor oferi o valoare nutrițională.

Rețineți ce gustări preferă copiii să mănânce și faceți o varietate de gustări pre-ambalate sau ușor de pregătit.

4 motive pentru care e bine să mănânci nuci

Gustarea de după școală. Iată cu ce poți hrăni copilul

Fă o combinație de fructe proaspete, suc natural, legume, fructe cu coajă lemnoasă și cereale, ele vor completa cerințele nutriționale zilnice ale copiilor.

Luați în considerare momentul în care pregătiți gustările după școală.

Pe măsură ce copiii ies de la școală în momente diferite, trebuie să vă gândiți la asta și la timpul când serviți cina acasă.

Dacă există o diferență mare de la sfârșitul orelor și până la cină, atunci trebuie să oferiți mai multe gustări sățioase.

Dacă copiii tăi preferă unt de arahide, atunci poți pregăti sandwich-uri. Dați-le câteva bastoane de legume cu unt de arahide și stafide pe presărate peste unt.

Puteți adăuga niște nuci prăjite și fructe uscate pentru varietate. De asemenea, pune peste untul de arahide banane și biscuiți crocanți.

Fructele proaspete de sezon sunt gustări minunate după școală. Acestea conțin vitamine, minerale, fibre și zaharuri naturale pentru a menține copiii activi și a-i revigora.

Sucul de merișoare are multe beneficii dar și câteva efecte secundare

Gustarea de după școală. Alege mereu fructe proaspete

Dați-le o selecție de fructe cum ar fi struguri, merele mici, portocale și banane.

Batoanele de cereale sunt gustări la îndemână care se păstrează bine și nu necesită refrigerare.

Stafidele și brânza sunt, de asemenea, gustări bune după școală.

Coaceți niște brioșe cu fructe și nuci tocate pentru o gustare mai completă. Includeți un pahar de suc de fructe proaspăt stoarse.

Fructe uscate și nucile sunt gustări ușoare. Oferiți varietate culinară copilului.

Chipsurile pot avea un conținut scăzut de substanțe nutritive, dar sunt consumate împreună cu alimente mai nutritive, va fi bine.

Doar nu-ți face obiceiul de a le oferi mereu o asemenea masă.

Poți să tăiați niște pui, brânză rasă, roșii tăiate și salată verde mărunțită în tortilla de grâu integral pentru o quesadila proaspătă.

Iaurtul înghețat vs înghețata clasică. Care este varianta mai sănătoasă?

Gustarea de după școală. Încercați salatele

Serviți acest lucru când cina va fi servită cu întârziere.

Puneți o pungă de popcorn în cuptorul cu microunde, dacă vă grăbiți să vă hrăniți copilul. Pregătește un ceai sau limonadă pentru a-i stinge setea.

Floricele de porumb sunt hrănitoare și ușor de digerat, o gustare ușoară.

Fă-i o salată rapidă de paste cu ton, puțin castravete murat sau salată verde dacă o preferă.

Consultați-vă cu copiii ce vor să mănânce pentru gustări și eliminați sau limitați porțiile acelor alimente cu un conținut nutrițional scăzut.

Dați-le copiilor varietate, astfel încât să nu se plictisească și să ajungă să mănânce numai alimente nesănătoase din magazine.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto

Loading...