Ghimbirul poate agrava anumite afecțiuni de care suferi

Ghimbirul poate agrava anumite afecțiuni de care suferi

Ghimbirul este un antiinflamator, un antioxidant și un digestiv puternic. Este sănătos, dar ar trebui să-l consumi cu precauție dacă ai următoarele probleme de sănătate.

Rădăcina de ghimbir este un medicament natural pentru multe probleme fizice, datorită nutrienților și fitochimicalelor din compoziție.

Sunt și cazuri în care acesta ar trebui evitat sau consumat cu o mai mare precauție, deoarece poate agrava starea fizică prezentă.

Ghimbirul poate agrava anumite afecțiuni de care suferi. Când nu trebuie să-l consumi

1. Dacă ai boli ale sângelui

Ghimbirul este un anticoagulant al sângelui ce ajută la îmbunătățirea circulației.

În anumite cazuri, totuși, unele boli ale sângelui precum hemofilia, nu ar trebui consumat.

Sunt șanse crescute de apariție a hemoragiei.

Tratamente alternative care stimulează fertilitatea feminină

2. Dacă iei medicamente cu prescripție

Unele medicamente pot interacționa cu ghimbirul, iar efectele pot fi și negative.

Această rădăcină subțiază sângele, reduce tensiunea arterială, dar reglează și nivelul de zahăr din sânge.

Luat împreună cu medicamentele poate face mai mult rău decât bine.

Nu ar trebui consumat dacă se iau anticoagulante, betablocante, aspirină sau insulină.

3. Dacă ești însărcinată

Ceaiul de ghimbir consumat la începutul sarcinii poate da greață și stare de vomă.

După cel de-al treilea trimestru, ghimbirul ar trebui consumat cu prudență și în cantități foarte mici.

Poate induce contracții, ceea ce poate conduce la naștere prematură sau pierderea sarcinii.

4. Dacă ești subponderală

Dacă ai o greutate mai mică decât cea normală pentru vârsta și statura ta, deși este sănătos, consumă-l mai rar.

El stimulează digestia, este bun pentru dureri la stomac sau alte probleme gastrointestinale.

Dacă tu ești subponderală și consumi ghimbir încetinești absorbția nutrienților din alimente.

Fibrele din ghimbir împinge alimentele prin sistemul digestiv și alți compuși din rădăcină, cresc metabolismul și promovează slăbirea.

Ceaiul de ghimbir dizolvă pietrele la rinichi și curăță ficatul

Substituenți pentru ghimbir

Dacă vrei să adaugi savoare și aromă preparatelor tale, dar nu poți apela la ghimbir, ai alternative.

Paprika, cardamonul sunt excelente. Paprika este destul de versatilă și conține vitamina A, B6 și E.

Unul dintre fitonutrienții anyioxidanți este capsaicina, un agent antiinflamator care are grijă de sistemul digestiv.

Cardamonul neutralizează acidul, digestia și este deosebit într-o cafea.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto

Loading...