Fulgii de ovăz previn apariția multor boli

Fulgii de ovăz previn apariția multor boli

Fulgii de ovăz consumați la micul dejun fac minuni sănătății tale. Combat cancerul și scad nivelul colesterolului. Beneficiile lor nu se opresc aici.

Fulgii de ovăz, ideali la micul dejun

Consumați la micul dejun ajută la prevenirea apriției cancerului, în special al celui de colon.

Pot fi consumați și de către persoanele care vor să mai slăbească.

Se prepară extrem de ușor și sunt hrănitori.

Fulgii de ovăz oferă senzația de sațietate

Fiind bogați în fibre, fulgii de ovăz îți țin de foame câteva ore bune.

Pentru că stimulează digestia, ei te ajută și la eliminarea kilogramelor în plus.

Fulgii de ovăz reglează nivelul colesterolului

Și de această dată tot fibrele sunt cele care ajută.

Fulgii de ovăz împotriva cancerului

Aceștia, dar în special cerealele, reduc riscul apariției cancerului de colon, pe cel ovarian, la sân sau de prostată.

Fulgii de ovăz normalizează tensiunea arterială

Ovăzul ajută la normalizarea tensiunii arteriale datorită fibrelor din compoziție.

Întărește sistemul imunitar

Fibrele vegetale pe care le conțin fulgii previn apariția infecțiilor bacteriene și a virozelor respiratorii.

Ovăzul protejează inima

Antioxidanții din fulgi luptă împotriva radicalilor liberi, protejând astfel vasele de sânge împotriva depunerilor de colesterol, cele responsabile de apariția unor boli de inimă.

Reglează nivelul de zahăr din sânge

Fulgii  previn fluctuațiile glicemiei reducând pofta de a gusta ceva dulce.

Reduce riscul apariției de diabet de tip 2

Magneziul din ovăz reduce rezistența la insulină, prevenind astfel apariția diabetului.

Previn constipația

Incluși în dietă, ei ajută la prevenirea constipației.

Ovăzul conține
– mangan
– seleniu
– fosfor
– fibre
– magneziu
– zinc
– cupru
– tiamina
– niacina
– vitamine precum vitamina E
– carotenoizi
– flavonoizi
– polifenoli
– carbohidrați

Fulgii hidratează pielea, combat mâncărimile, au proprietăți antibacteriene și antiinflamatorii.

Pot fi incluși în dieta zilnică alături de lactate, in diverse salate, deserturi și alte preparate culinare.

Sursa foto Flickr