Să fii mai atentă la doza de zahăr pe care o consumi nu este un lucru rău, căci astfel ai grijă de sănătatea ta.

Și fructele conțin zahăr, unele mai mult altele mai puțin. Dacă ai diabet sau îți faci griji pentru sănătate, atunci alege varianta a doua.

Fructele conțin și mulți nutrienți necesari organismului tău.

Fructe cu un conținut scăzut de zahăr

1. Lămâia, lime

Sunt bogate în vitamina C, nu conțin mult zahăr (poate 1-2 grame per fruct) și merg de minune într-un pahar cu apă.

În acest mod, îți mai taie și din apetit.

2. Zmeura

Și zmeura este un fruct cu un conținut scăzut de zahăr.

Într-o cană de zmeură găsim circa 5 grame de zahăr, dar și foarte multe fibre.

Alimente care conțin Coenzima Q10. De ce trebuie să le consumi neapărat

3. Căpșuni

O cană de căpșuni poate conține aproape 7 grame de zahăr.

Aceste fructe sunt bogate și în vitamina C.

4. Murele

La o cană de fructe găsim 7 grame de zahăr. Nu trebuie să te simți vinovată dacă le consumi, căci te bucuri și de antioxidanți și fibre.

5. Kiwi

La kiwi găsim 6 grame într-un fruct. Sunt bogate în vitamina C și te poți bucura de ele tot timpul anului.

6. Grapefruit

Un alt fruct dulceag este grapefruitul. Acesta are 9 grame de zahăr în jumătate de fruct de mărime medie.

7. Avocado

Avocado conține 1 gram de zahăr per fruct. Este bogat în acizi grași sănătoși și îți oferă senzația de sațietate.

Fructe cu un conținut scăzut de zahăr

8. Pepenele roșu

Pepenele roșu este fructul vedetă al verii. Încearcă să te bucuri de el din plin, căci îți oferă sănătate.

O cană de pepene roșu tăiat bucăți conține sub 10 grame de zahăr.

Este o sursă bogată de nutrienți, vitamine și minerale.

Pepenele roșu, cel mai bun medicament al verii

9. Pepenele galben

Culoarea sa ne indică faptul că este bogat în vitamina A, betacaroten.

O cană cu bucăți de pepene galben conține mai puțin de 13 grame de zahăr.

Asta în timp ce o cană de suc are aproape 40 de grame de zahăr și deloc proprietăți nutriționale.

10. Portocala

O altă sursă de vitamina C pentru organism. Nu are multe calorii, iar zahăr găsim 12 grame per fruct.

11. Piersica

Este incredibil de dulce, dar are sub 13 grame de zahăr per un fruct de mărime medie.

Aceste fructe nu au un conținut mare de zahăr, dar cel mai important este să acorzi atenție porțiilor pe care le servești. Puțin cu puțin se face mai mult!

Alege aceste fructe în detrimentul sucurilor acidulate și al deserturilor bombe calorice care nu hrănesc sănătos corpul.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto