Exercițiile Kegel în sarcină – 11 beneficii pentru sănătatea mamei și a bebelușului

Exercițiile Kegel în sarcină - 11 beneficii pentru sănătatea mamei și a bebelușului

Practicate în timpul sarcinii, exercițiile Kegel vă poate ușura nașterea, întări mușchii pelvieni, reduce riscul ruperii mușchilor în timpul nașterii. Află mai multe detalii despre beneficiile acestor exerciții.

Sarcina este starea de a purta un embrion sau făt în curs de dezvoltare în corpul feminin. Aceasta durează aproximativ nouă luni, măsurată de la data ultimei perioade menstruale a femeii.

Se împarte în mod convențional în trei trimestre, fiecare cu durata de aproximativ trei luni. Sarcina este una dintre cele mai vitale și mai delicate momente din viața unei femei.

În această perioadă aveți un motiv mare să vă iubiți burtica și să aveți grijă de ea.

Cea mai importantă regulă pentru sarcină este să vă asigurați că vă mențineți o dietă sănătoasă și echilibrată, împreună cu exerciții regulate.

Toata lumea știe că exercițiul fizic este bun, dar este deosebit de benefic atunci când ești însărcinată.

Îmbunătățește și menține condiția fizică și sănătatea generală atât a mamei cât și a copilului.

Potrivit unei cercetări – Colegiul American de Obstetrici și Ginecologi recomandă cel puțin 20-30 de minute de exerciții pe zi pentru a beneficia de sănătate în timpul sarcinii.

Consumul de ridiche albă în timpul sarcinii – beneficiile pentru sănătate și efectele secundare

Beneficiile exercițiilor fizice în timpul sarcinii

Exercițiile fizice întăresc sistemul corpului, astfel încât să creșteți energia.

Acesta gestionează neliniștea și vă ajută să dormiți mai bine.

Reduce riscul complicațiilor legate de sarcină, cum ar fi diabetul gestational și preeclampsia.

Un studiu arată că, atunci când femeile cu diabet gestational fac sport moderat de trei ori pe săptămână, riscul de a avea nou-născuți foarte mari (macrosomici) este redus cu 58%.

Asta conduce la un risc cu 34% mai mic de cezariană.

Sarcina este stresantă și duce la schimbări de dispoziție. Sportul vă îmbunătățește starea de spirit și reduce stresul.

Un studiu a constatat că exercițiul fizic stimulează nivelurile de serotonină, o substanță chimică a creierului legată de starea de spirit, oferind o stare mult mai bună.

Acesta ajută la gestionarea durerilor de spate și a face față mai bine altor dureri de sarcină.

Yoga și stretchingul ameliorează durerile de spate, înotul întărește mușchii abdominali.

Pregătirea pentru naștere și prin exercițiu fizic ușurează durerea de efort pentru că necesită rezistență și, de asemenea, scurtează timpul necesar pentru a naște.

O femeie își alăptează încă fiul de 7 ani și nu plănuiește să schimbe asta. Cum își motivează decizia

Mișcarea regulată reduce constipatia, balonarea si umflarea

Prin urmare, exercițiile fizice regulate vă ajută să vă mențineți în formă în timpul sarcinii și vă îmbunătățiți capacitatea de a face față nașterii.

De asemenea, acest lucru vă ușurează recuperarea după nașterea bebelușului.

Există exerciții pentru zona pelviană care joacă un rol important în timpul sarcinii, nașterii.

În această zonă este un set de mușchi atașați la baza coloanei vertebrale la nivelul spatelui și a osului pubian care susține intestinul, uterul, vaginul și vezica urinară.

O zonă pelviană puternică ajută copilul și vezica urinară în timpul sarcinii, ajutați-vă să rotiți capul copilului în timpul incontinenței de travaliu și de stres, odată ce copilul se naște.

Prin urmare, exercițiile de contracție și de relaxare care se efectuează pentru a întări mușchii de podea pelviană ale femeii sunt numite exerciții Kegel.

Exercițiile Kegel în sarcină – 11 beneficii pentru sănătatea mamei și a bebelușului

1. În timpul travaliului, durerea va fi mai mică și procesul va fi mult mai ușor datorită acestora.

Există contracții și relaxare a mușchilor în timpul nașterii, care devin ușoare deoarece implică posturile care ajută muschii pelvieni să se întindă.

Efectuând în mod regulat exerciții kegel, mușchii pelvisului devin puternici și ușurează eliberarea care ajută copilul să se miște ușor din uter.

2. În timpul sarcinii urinarea este frecventă și este dificil de manevrat, deoarece uterul se extinde și pune presiune asupra vezicii urinare, uneori dacă presiunea este prea mare, poate chiar să se scurgă.

Prin aceste exerciții controlul poate fi făcut pe urinare, deoarece mușchii pelvieni îi vor întări și vor îmbunătăți funcția uretrei și vezicii urinare.

Această scurgere a urinei se numește incontinență urinară (UI), în special în trimestrul al treilea.

Prin urmare, exercițiile Kegel vor diminua sau vor preveni scurgeri nedorite în timp ce strănuți, tușești sau râzi.

3. Când copilul începe să se dezvolte, împinge uterul și alte organe departe și după naștere organele revin la locul lor.

Acest mușchi ce devine slab și chiar își pierde puterea în timp ce nași, poate revni la forma inițială prin aceste exerciții.

4. Este evident că după naștere mușchii vor obosi deoarece au fost supuși efortului.

Se pot face exerciții Kegel pentru a recupera forma prin tonifierea mușchilor vaginali.

5. La o treime din femei, cercetătorii au estimat că observat ruperea unei părți din țesutul muscular al zonei pelviene în timpul nașterii.

În timpul procesului de sarcină mușchii se pot rupe. Pentru a evita uzura și ruperea lor, exercițiile kegel asigură vindecarea și forța lor.

6. Împingerea copilului prin pelvis nu este ușoară. Întinderea musculaturii este necesară în mare măsură.

Deci, se pot face exerciții kegel pentru a o întări și pentru a o pregăti în timpul travaliului.

Exercițiile Kegel în sarcină au multe beneficii

7. Pentru a evita prolapsul organelor pelvine, ceea ce înseamnă că mușchii pelvieni se umflă și coboară în vagin atunci când zona pelvină devine slabă, aceasta crește presiunea asupra pelvisului și duce la scurgerea urinei în timpul sarcinii.

8. Practicarea exercițiilor Kegel în timp ce sunteți însărcinată va îmbunătăți circulația sângelui în organele genitale.

Asta va accelera recuperarea hemoroizilor (umflate sau a unui grup de vene în zona anusului) și episiotomiile (tăietura chirurgicală făcută la deschiderea vaginului în timpul nașterii) după naștere.

9. Aceste exerciții vă tonifică mușchii vaginali și pelvieni și vă oferă o capacitate de a le controla, stimulând astfel unitatea sexuală.

Dezvoltarea creierului la copii – 11 lucruri pe care trebuie să le știe părinții

10. Îmbunătățește circulația sângelui în jurul zonei vaginale și anale, ceea ce este important pentru naștere, deoarece susține greutatea copilului în creștere și vindecarea perineală după naștere.

Astfel, mușchii pelvieni puternici reduc cantitatea de femei care trebuie să se supună în timpul travaliului.

11. Mușchii pelvieni trebuie să aibă o sarcină sănătoasă, deoarece ameliorează crampe abdominale, constipația și ajută la reglarea mișcărilor intestinului.

Aceste exerciții nu necesită echipament special, cu excepția unor haine confortabile și un spațiu mic pentru a le face.

Ele pot da rezultate minunate cu efort minim și pot fi ușor de făcut. Femeile gravide care efectuează aceste activități au adesea o naștere mai ușoară.

Consolidarea acestor mușchi în timpul sarcinii vă poate ajuta să vă dezvoltați capacitatea de a vă controla mușchii în timpul travaliului și al nașterii.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto

Loading...