Doamnelor, probabil că deja știți că mâncarea sănătoasă și mișcarea sunt cheile fermecate ale unei pierderi în greutate reuște.

Dar ele nu sunt și singurele lucruri care contează într-un stil de viață sănătos.

Aruncați o privire peste aceste obiceiuri de dimineață care ar putea să vă saboteze obiectivele de a rămâne în formă.

Cum poți stimula circulația periferică deficitară. Leacuri recomandate de Ovidiu Bojor

6 obiceiuri de dimineață care pot duce la creșterea în greutate

1. Prea mult somn poate duce la creșterea în greutate

Te culci devreme, te trezești devreme, iar aceste două lucuri sunt importante pentru un om sănătos, bogat și înțelept.

În timp ce obținerea unui somn suficient este esențială, prea mult somn poate fi la fel de rău ca și cum nu ai dormi suficient.

Specialiștii spun că somnul prelungit este legat de diabet și boli de inimă.

În plus, dacă tot dați amânare la ceasul deșteptător, este mai probabil să vă grăbiți, ceea ce înseamnă că nu veți avea timp pentru un mic dejun sănătos.

2. Verificați mai întâi nouățile zilei

Dacă primul lucru pe care îl faceți este să vă uitați în telefonul mobil de îndată ce deschideți ochii, nu este bine deloc.

Timpul pierdut, să spunem, în fața telefonului vă ia din timpul în care puteți lua cea mai importantă masă a zilei sau de la puțină mișcare.

50 de lucruri fascinante și interesante despre corpul uman

3. Săriți micul dejun

Dacă treceți peste micul dejun, ar putea să vă încurcați metabolismul, potrivit specialiștilor.

Când mâncați micul dejun, vă crește energia și stabilizează nivelul de glucoză.

Micul dejun ajută, de asemenea, la scăderea nivelului de cortizol în sânge cel numit și hormonul de stres.

În mod surprinzător, nivelul de cortizol este cel mai ridicate atunci când vă treziți deoarece organismul crește producția pentru a preveni scăderea nivelului de glucoză din sânge, chiar înainte de a vă trezi.

Un mic dejun sănătos poate ușura reducerea caloriilor consumate în restul zilei.

4. Carbohidrații nepotriviți pot duce la creșterea în greutate

Carbohidrații sănătoși reprezintă o parte importantă a oricărei diete, deoarece corpul tău îi folosește pentru energie.

Cu toate acestea, consumul de prea mulți carbohidrați ar putea face ca pofta de carbohidrați fie mai puternică pe tot parcursul zilei.

Scopul lor pentru de sațietate, iar un mod sănătos de a obține energie este să consumi: ovăz, grâu mărunțit, lapte de ciocolată (înainte sau după un antrenament), mango, pâine încolțită, quinoa, mere, afine, banane și iaurt grecesc.

Sedentarismul ne omoară

5. Nu faci puțină meditație

O sesiune de meditație, dimineața devreme, vă poate ajuta să pierdeți în greutate.
Respirația profundă și muzica relaxantă vă pot ajuta să reduceți tensiunea arterială și să reduceți nivelul de cortizol.

Cortizolul, un hormon de stres, este legat de creșterea în greutate și de creșterea poftei de mâncare.

6.  Să nu bei apă dimineața

Imediat ce v-ați trezit beți un pahar cu apă. Ajută organismul să mențină echilibrul corect (nutrienți, temperatură, digestie alimentară) și hidratează.

Un pahar de apă băut dimineața va ajuta corpul extrem de mult. În plus, apa îți umple burta, astfel încât nu exagerezi apoi cu mâncarea.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto