De ce este bine să faci exerciții Kegel. Sunt bune și pentru bărbați și pentru femei

de ce este bine să faci exerciții Kegel

Dacă există anumite exerciții pe care femeile de toate vârstele ar trebui să-l facă, acestea sunt cu siguranță exercițiile Kegel. Nu doar femeile, dar și bărbații pot beneficia și de aceste exerciții. Află de ce este bine să faci exerciții Kegel.

Cum să faci exerciții Kegel

Indiferent de vârsta pe care o ai, poți începe să faci exerciții Kegel. Exercițiile sunt ușor de făcut și se pot face oriunde, fără ca cineva să știe. Poți să le faci discret în timp ce ești la birou, aștepți autobuzul sau te relaxezi la televizor.

Cum poți face exercițiile Kegel să aibă un efect mai bun:

  • În timp ce poți face exercițiile oriunde, dacă ești acasă, pune o saltea de gimnastică pe jos și așează-te pe spate.
  • Localizează mușchii Kegel. Aceștia sunt mușchii pe care îi folosești pentru a opri curgerea urinei.
  • Contractă acești mușchi timp de 5 secunde, în timp ce respiri în normal.
  • Apoi relaxează-te alte 5 secunde și repetă. Stomacul, partea din spate, părțile laterale și mușchii coapsei nu trebuie să se strângă când faceți acest lucru.
  • Repetă între 10 și 20 de ori pe sesiune.
  • Fă acest lucru cel puțin de 3 ori pe zi.
  • Pentru un efect mai bun, poți îndoi genunchii și ridica posteriorul, ținând umerii la nivelul solului.

Pentru a începe să simți efectele, va trebui să faci exercițiile periodic timp de câteva luni.

Infecția urinară netratată poate duce la complicații grave

Iată câteva dintre avantajele de a face exerciții Kegel în mod regulat:

De ce este bine să faci exerciții Kegel. Îmbunătățești activitatea mușchilor abdominali

Exercitiile Kegel se numesc așa datorită Doctorului Arthur Kegel care a inventat metoda prin care se poate îmbunătăți activitatea mușchilor abdominali inferiori (mușchii care înconjoară orificiul vezicii, vaginului și anusului).

Mulți factori pot slăbi mușchii pelvieni. Unii dintre acești factori includ sarcina, nașterea, intervenția chirurgicală, îmbătrânirea, constipația sau tusea cronică, obezitatea.

Ce sunt exercițiile de Pilates și la ce pot ajuta?

De ce este bine să faci exerciții Kegel. Susținerea organelor interne

Aceste exerciții țintesc mușchii pelvieni pentru a-i menține puternici și sănătoși. Mușchii pelvieni puternici sunt foarte importanți, deoarece ajută la menținerea tuturor organelor din zonă, cum ar fi vezica urinară, intestinul subțire, rectul și uterul.

Ce exerciții fizice sunt recomandate după vârsta de 50 și 60 de ani

De ce este bine să faci exerciții Kegel. Îmbunătățesc viața sexuală

Exercițiile Kegel constau în contractarea și relaxarea în mod repetat a mușchilor pelvisului pentru a le face mai puternici. Printre alte funcții, acești mușchi sunt cheia controlării fluxului de urinare și joacă un rol în reacția sexuală în timpul actului sexual. Ajută și în caz de disfuncție erectilă.

De ce este bine să faci exerciții Kegel. Alte beneficii pentru sănătate:

  • practicate în timpul sarcinii, ajută femeile însărcinate să nască natural la termen;
  • combat simpromele neplăcute ale menopauzei;
  • previn sau controlează incontinența urinară;
  • diminuează simptomele afecțiunilor de prostată.

Citește mai multe despre prolapsul uterin în Dicționarul Medical

Sursa foto: 123rf.com