Ea creează poveştile dulci ale companiilor

Ea creează poveştile dulci ale companiilor

Transformă povestea, logo-ul şi produsele companiilor în deserturi din fructe, vanilie şi ciocolată. Alina Sudriu povesteşte reţeta unui business în creştere de la an la an.

În laboratorul Grace Couture Cakes din Bucureşti, echipa Alinei Sudriu lucrează la o nouă comandă corporate: macarons cu fructe de pădure, vişine sau trandafir, cupcake-uri cu aromă de mentă sau pepene galben, acadele cu marţipan, cakepops, mousse cu ciocolată, panacotta cu fructe şi tiramisu. De aici, pleacă acele candy baruri care înveselesc şi îndulcesc orice corporatist care merge la o petrecere în interes de serviciu. Pentru toate bunătăţile, Alina, tânără antreprenoare de 33 ani, studiază tendinţele internaţionale în domeniul dulciurilor de lux, evenimentele de modă şi planifică călătorii în țările care dau tonul în acest domeniu.
După ce a testat mediul corporatist ca angajată, Alina a avut parte de acea experienţă pe care o aştepta de mult pentru a se lansa în lumea antreprenoriatului. A cercetat piaţa dulciurilor cu ocazia nunţii sale şi a ştiut că poate să facă ceva mai mult: un atelier de creaţie a dulciurilor la comandă, atât cât vrea clientul, însă totul realizat după gustul şi personalitatea sa. În octombrie 2012, după concediul de maternitate, a început efectiv lucrul în laboratorul Grace Couture Cakes. Businessul a venit ca ceva natural. A pornit cu un singur angajat şi cu o gamă de reţete pe care le-a pus în practică. Dulciurile au ieşit bune şi a trimis mostre rudelor, prietenilor şi oamenilor de încredere din companii. Aşa a aflat că reţeta cea mai inspirată este să găteşti clienţilor ca şi cum ai găti sau ai pregăti un eveniment pentru tine şi familia ta. După o lună de zile, timp în care a testat şi a strâns părerile oamenilor, a venit şi prima comandă cu ocazia sărbătorilor de iarnă. Tot atunci a trimis şi dulciuri la workshopurile corporate.
După 4 ani, se mândreşte cu 23 de angajaţi (cofetari, decoratori, oameni de vânzări) şi cu 250 – 300 clienți lunar, inclusiv clienții corporate. Sunt femei și bărbați, cu vârsta între 25 și 45 de ani, cu o carieră, antreprenori, cu venituri medii spre mari, educați, pasionaţi de călătorii, documentați, care știu exact ce caută: produse de top, rețete rafinate, servicii impecabile, ingrediente naturale, de calitate. Business-ul se adresează atât evenimentelor private (nunți, botezuri, aniversări), cât şi companiilor care au înțeles valoarea pe care o surpriză dulce, personalizată o poate aduce în orice eveniment sau campanie de promovare. Alina şi echipa sa lucrează cu cei mai buni furnizori de ingrediente pentru rețetele pe care le creează, dezvoltă și perfecţionează în laboratorul Grace Couture Cakes.

Citește mai departe aici-https://goo.gl/0lIozR

 

Loading...