Dieta toamnei cu dovlecei, conopidă și vinete

Dieta toamnei cu dovlecei, conopidă și vinete

În acest sezon suntem înconjuraţi de atâtea alimente naturale gustoase, încât e păcat să nu ne bucurăm de gustul şi de beneficiile lor. Mai ales dacă ne referim la cele care ne şi ajută în slăbire și au preț accesibil. Printre acestea, dovlecei, conopidă și vinete.

 

Zilele a 1-a, a 3-a şi a 5-a

Mic dejun: 100 g brânzică slabă cu legume proaspete (dovlecel cu sare, ardei gras, morcov).

Prânz: mâncare de conopidă cu sos de roşii.

Cină: 150 g frigărui de pui cu legume la cuptor sau la gratar (ciuperci, dovlecel, vinete).

Zilele a 2-a şi a 4-a

Mic dejun: 100 g şuncă de pui/de curcan, legume proaspete (ardei gras, salată verde), 3-4 măsline.

Prânz: două felii de pâine de secară, salată de vinete coapte cu sare şi foarte puţin ulei, o roşie mică.

Cină: 150 g peşte slab la cuptor şi legume fierte la abur (broccoli, conopidă, dovlecel, morcov).

Zilele a 6-a şi a 7-a

Mic dejun: o felie de pâine de secară, 250 ml iaurt dietetic.

Prânz: 100 g carne slabă la cuptor şi mâncare de dovlecei.

Cină: un cartof mare copt/fiert cu brânză rasă şi salată verde cu puţin suc de lămâie.

Gustări pe alese: de la morcovi la dovlecei, migdale sau fructe

La intervale de 2-3 ore înainte sau după servirea meselor pot fi consumate gustări constând în morcovi, dovlecei feliaţi rondele (cu sare), 10 migdale sau câte un fruct. De asemenea, este permisă o cafea dimineaţa sau o cană cu ceai (neîndulcite). Şi, nu uita, hidratează-te şi odihnește-te suficient! Vei putea slăbi până la 3 kg în șapte zile.

Credit foto: Shutterstock